Bara för infos skull så är denna POLIS bil INTE Svensk utan är på våra vägar runt Stockholm för ett internationellt utbyte mellan dom Nordiska länderna!!
Dock är denna polis besättning betydligt mer hårdförda än deras Svenska kolegor varför ni bör se upp!!
/Fürstenhoff.
EDIT: Tror inte att man skall sitta och skratta åt detta fordon då det går hyffsat fort (klart över 200km/h) och dess besättning då dom enligt info presterat super resultat jämfört deras Svenska kolegor!! Ds!
Bara för infos skull så är denna POLIS bil INTE Svensk utan är på våra vägar runt Stockholm för ett internationellt utbyte mellan dom Nordiska länderna!!
Dock är denna polis besättning betydligt mer hårdförda än deras Svenska kolegor varför ni bör se upp!!
/Fürstenhoff.
EDIT: Tror inte att man skall sitta och skratta åt detta fordon då det går hyffsat fort (klart över 200km/h) och dess besättning då dom enligt info presterat super resultat jämfört deras Svenska kolegor!! Ds!
EDIT: Tror inte att man skall sitta och skratta åt detta fordon då det går hyffsat fort (klart över 200km/h)
Har även märkt att alla civbilar har en spygrön lapp vid förarsidan på framrutan. Kanske lite svårt att se när man kommer smygandes i 250km/h men alla tips är välkomna!
Gör en 600 hornet 250km/h?
kontant betalning direkt i vägkanten
Hmm Caravelle, låter hotfullt (för oss på mc). Vad kommer härnäst hjullastare eller kanske en lingrävare med civilpoliser i
Bra svar!!
Men det förklar tyvärr INTE varför denna buss far runt Stockholms regionen och stoppar & bötfäller folk i trafiken!!
EDIT: Kan dom få göra detta om Svensk Polis finns i bussen??
/Fürstenhoff.
En sån låg mig i arslet från lite innan Länna hela vägen till Jordbro. Var lite orolig i början, men när jag såg ena killen prata i mobilen, och de övriga (satt två till där fram) såg ut att prata så släppte jag misstankarna och civilare. Det hände idag. Fråga: brukar de köra så pass nära en att det inte är mer än 1-2m mellanrum mellan bilarna? Kanske hade turen med mig idag då.
Edit: Borde kanske ligga i Stockholmsforumet?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|