flames
Vem har sagt att 40 är Gammalt?
Var gång vi startar våra cyklar,sänder vi dig en tanke STOOFFE.Dennis och Gitttan.
Last edited:
Var gång vi startar våra cycklar,sänder vi dig en tanke STOOFFE.Dennis och Gitttan.
stoooffe, lille påg, idag körde vi MCK Vilserundan i ditt och röris minne.
Känns bra att vi fick hem alla utan incidenter. Saknade dig och din R6:a där men som Solid säger, vi ses igen. Bara inte just nu.
@ flames o Gittan, tack för att ni dök upp på Statoil, vi ses och hörs framöver.
Tjena Maverick.
Skönt att höra att allt gått bra!Jag hoppas att vi träffas under trevligare gazz nästa gång.Ni verkar va ett gått gäng med likasinnade dårar som jag själv,så jag kan garantera att du ser mer av oss båda!Ps när kör ni K-storp nästa gång?Vi är tooooosiiiiga i Road Racing
Har ni möjlighet så kör ner till SSEMSE på Sturup Raceway varje söndagkväll mellan 17-20. Då kan det hända att ni får se Maverick kämpa med att få ner ett knä i backen.
MCK Vilse och tillhörande anhang är inga dårar...vi är fullständigt hel-pucko allehopa.
Vilken tid går kortegen för Stoooffe den 19:de? Jag hängde inte riktigt me där i svängarna....
Jag följer gärna med om jag hinner!2991360Hehehehe,Vi kommer att träffas kl 18.00,vi blir tvungna att hålla minnesG-tjänsten i Stocka.Sen kommer Stoffes,Mamma och Pappa leda oss ner till Skivarp.Jaha då blev man ett hel-pucko!!!!men det kan jag leva med för det är jäviligt roligt att gazza unnan...
Dårar må vi vara men med ett visst förstånd ändåTjena Maverick.
Skönt att höra att allt gått bra!Jag hoppas att vi träffas under trevligare gazz nästa gång.Ni verkar va ett gått gäng med likasinnade dårar som jag själv,så jag kan garantera att du ser mer av oss båda!Ps när kör ni K-storp nästa gång?Vi är tooooosiiiiga i Road Racing
Dårar må vi vara men med ett visst förstånd ändå
Det var skönt att dra runt MCK Vilse-gänget utan incidenter som nån sorts hyllning till röris o stoooffe.
Måste tyvärr meddela att jag inte kan komma den 19:e. Ibland kör det ihop sig och jag är inbokad på ett kundbesök i Lissabon måndag - tisdag. Kan inte komma loss. Skulle gärna varit där och visat mitt deltagande.
Gällande Knudan så kör jag och MAM 97 teamet ett fyratimmars ERF rejs där den 9:e september och som GayKay säger så härjas det på SRW då o då.
Skicka en hälsning från mig till stoooffe den 19:e så är du snäll.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|