Stockholms bästa frisör?

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Va och klippte mig idag (Frisörimperiet på Kungsgatan), gled in med full mc-utrustning och hjälmen i handen. Fick tid direkt hon tvättade håret, klippte mig blabla ni vet hur det går till.
När vi var klar frågade hon om hon skulle tvätta håret en gång till så att jag inte skulle få massa hår i hjälmen.

Är inte det bra service eller? :yoparty

simonnr22

Guest
Va och klippte mig idag (Frisörimperiet på Kungsgatan), gled in med full mc-utrustning och hjälmen i handen. Fick tid direkt hon tvättade håret, klippte mig blabla ni vet hur det går till.
När vi var klar frågade hon om hon skulle tvätta håret en gång till så att jag inte skulle få massa hår i hjälmen.

Haha joo klart de e ;)

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada

va faaan e d här,snart börjas d väl snackas om smink å prylar :va :va

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Finns det mcägare som har råd att gå till frisören? Jag har inte klippt mig sen jag skaffade hoj, alla pengarna går till kedjespray...

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
va fan sånt där fixar man väl hemma framför spegeln me hyveln.. fast iofs är jue jag fortfarande singel.. :näsblod

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
"Bögen i backen" på bergsgatan (Kungsholmen) är annars the shit... Har bett om allt från "nåt som funkar både på kontoret och som kan bli lite rock när man är som privat" till "det måste funka efter att man tar av sig hjälmen, även på kontoret"!

Och nej, jag kan inte raka huvet lent som pungen... Vissa av oss har ett huvud värt att dölja!!

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
"Bögen i backen" på bergsgatan (Kungsholmen) är annars the shit... Har bett om allt från "nåt som funkar både på kontoret och som kan bli lite rock när man är som privat" till "det måste funka efter att man tar av sig hjälmen, även på kontoret"!

Och nej, jag kan inte raka huvet lent som pungen... Vissa av oss har ett huvud värt att dölja!!
Då kanske du ska använda d å surra om frissor på nå icke mc-relaterat forum:tummenupp :tummenupp

osterkraft

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
CBR600F -91
Det tar emot att bidra till att en tråd som denna lyfts, men jag måste instämma och säga att den hårfrisören är toppen! :tummenupp Brukar bli bjuden på kaffe när man kommer.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!