Läs denna bok!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
tjena!

det är mycket snack nu om reg.skyltar fram på hojjen, säkerhet hit och dit för mc förare, nollvisioner, gör inte si och så, kör enligt hastighetsbestämmelserna när man närmar sig en kamera etc etc etc från (såklart) myndigheter av de alla möjliga slag (och en del privat personer)och jag blir faktiskt förvånad HUR mycket man kan få höra/läsa om just ovanstående saker (jag själv är nybliven hojförare).

jag ska inte hålla på och ordbajsa för mycket nu, utan föreslår att ni alla, denna sommar, läser följande bok och sen kanske vi kan köpa in ett antal av den boken och skicka till respektive myndigheter, politiker etc etc som behöver läsa den. åtminstone så BORDE de läsa den, för jag lägger hellre mina pengar på något annat såklart. ev. kan ju författaren föreläsa för de människorna.

boken jag talar om är denna:

http://www.bokus.com/b/9789151847429.html

ha en schysst hoj sommar!

Sundelin

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2006
Hoj
Z750 -04 Röd
Var länge sedan man läste en bok, kanske blir att köpa den här så man har något att göra när det regnar.

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
Saxat ur texten:
"samhället tycks lida av ett nationellt paniksyndrom och ett slags trygghetsnarkomani!":tummenupp
Det är ju faktiskt sant också, vilket är lite deprimerande!
Livet har ju börjat handla om att hinna med så mycket roligt man kan, inte för att livet är kort, utan för att det riskerar att förbjudas!
/B)

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
tjena!

det är mycket snack nu om reg.skyltar fram på hojjen, säkerhet hit och dit för mc förare, nollvisioner, gör inte si och så, kör enligt hastighetsbestämmelserna när man närmar sig en kamera etc etc etc från (såklart) myndigheter av de alla möjliga slag (och en del privat personer)och jag blir faktiskt förvånad HUR mycket man kan få höra/läsa om just ovanstående saker (jag själv är nybliven hojförare).

jag ska inte hålla på och ordbajsa för mycket nu, utan föreslår att ni alla, denna sommar, läser följande bok och sen kanske vi kan köpa in ett antal av den boken och skicka till respektive myndigheter, politiker etc etc som behöver läsa den. åtminstone så BORDE de läsa den, för jag lägger hellre mina pengar på något annat såklart. ev. kan ju författaren föreläsa för de människorna.

boken jag talar om är denna:

http://www.bokus.com/b/9789151847429.html

ha en schysst hoj sommar!

Härligt med en som har samma syn på saker som jag har!:yoparty
VÄLDIGT ovanligt!
Själv tipsade jag om samma bok igår på OT-forumet, så vi är kanske tvillingsjälar??

Jag kan i alla fall bara instämma: Ska ni läsa en bok i år: välj denna!

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
jajamän, ibland är världen liten! du har lite mindre hår än vad jag har däremot :D

och till er andra - odla skägg och hår och köp boken.

Härligt med en som har samma syn på saker som jag har!:yoparty
VÄLDIGT ovanligt!
Själv tipsade jag om samma bok igår på OT-forumet, så vi är kanske tvillingsjälar??

Jag kan i alla fall bara instämma: Ska ni läsa en bok i år: välj denna!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln