Kan nån tjej här förklara detta?

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
En tjej på motorcykel i USA blev påkörd bakifrån. Hon förlorade medvetandet och när polis och ambulans dök upp för vidare transport till sjukhus såg dom att hon hade lyssnat på en ipod när hon körde. De tog loss hörlurarna men när de skulle ta bort ipoden såg dom att det gick extra kablar ner i byxorna. De följde sladden och upptäkte at det tydligen har kommit nya "vibrerande tillbehör" till ipoden.
Skulle tro att hon var ganska glad över att hon var medvetslös under den pinsamma upptäkten. :D

Så tjejer, nån här som kan förklara eller är det bara ännu ett bevis på att Amerikaner inte är som alla andra? :hihi

Länk till artikeln (på engelska)
http://www.funtechtalk.com/vibrator-found-in-unconscious-hit-and-run-victim/

Tjejen med iPoden körde inte motorcykel, hon blev påkörd av en, läs artikeln igen :mattias

Skulle en tjej på motorcykel behöva vibrerande extrautrustning kanske hon istället ska överväga att skaffa en Harley istället? Allt-i-ett... :D

Tjejen med iPoden körde inte motorcykel, hon blev påkörd av en, läs artikeln igen :mattias

Oops, my bad.:rodnar
Du har helt rätt, hon blev påkörd av en motorcykel.
Förklarar inte det här med en ipodvibrator dock. Jag menar, vibrerar den i takt med musiken eller så, vibrerar den kraftigare när låten når sin höjdpunkt eller? :D

Förklarar inte det här med en ipodvibrator dock. Jag menar, vibrerar den i takt med musiken eller så
Jupp, tydligen.

Det konstiga är bara att ingen nog har kommit på detta tidigare. Det borde gå att göra en modell som går att ansluta till vilket hörlursuttag som helst.

Musik/ljud är ju som bekant vågrörelser. Låga frekvenser (bas) har en lång våglängd vilket då skulle göra att vibratorn vibrerar långsammare medan höga frekvenser (diskant) skulle göra att vibratorn vibrerar snabbare. Likaså skulle volymen (eller snarare vågens amplitud) avgöra hur kraftigt det vibrerar.

:tummenupp :D Nu vet jag vad mina tjejkompisar kommer å få när dom fyller år ett bra tag framöver :rolleyes: :tuttar

:tummenupp :D Nu vet jag vad mina tjejkompisar kommer å få när dom fyller år ett bra tag framöver :rolleyes: :tuttar

Finns ju även sådana som vibrerar när tjejen tar emot ett sms också...
Det är inte telefonen de kör upp i hyskan:D

Det är fina presenter till tjejerna. :tummenupp

Dal-Mausen

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...