Banåkning.nu anordnade en kväll på mittsverige banan som jag åkte och kollade lite på, under tiden jag var där verkade den ganska skadedrabbat. Hppas alla klarade sig, även han som fick åka lite plingplong taxi.
bilderna
säg till om ni vill ha nån bild i rätt upplösning.
tack för påpekningen rättade till detLänken e kass...saknas en nolla
Banåkning.nu anordnade en kväll på mittsverige banan som jag åkte och kollade lite på, under tiden jag var där verkade den ganska skadedrabbat. Hppas alla klarade sig, även han som fick åka lite plingplong taxi.
bilderna
bilderna
här är jag har du nå kort på mig kan du väl maila dom till mig
p-nutz@bredband.net eller ptjsson@hotmail.com
-peter
jepp ska plocka ur ett gäng liknande åt dig hehe jag stog en stund där uppe efter depårakan. sprang runt lite runt hela bananSnyggt!
Om du har fler på den här typen så vill jag gärna se dom.
Var det du som tog bilder i vänstern efter depårakan?
lägger upp bilderna för fredagen här också, knäppte en bit över 500 bilder då så vill ni ha på nån speciell hoj säg till så ska ja försöka gå igenom dom
super vilken kille kul som sagt att det finns folk som knäpper lite och lägger uppjepp har bilderna på laptopen i stugan så tidigast i morgon kan jag svänga förbi hem igen o slänga i väg dom
super vilken kille kul som sagt att det finns folk som knäpper lite och lägger upp
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|