Ska touringkitta min Speed Triple för att köra ner till San Marinos GP i slutet av augusti. Blir väl något liknande, tänker dock skita i skivan
När du planerade det där bygget,,, Hur resonerade du då?????
Das ist VERBOTEN!
Snart börjar väl folk montera crosstyren på Gullvingar också... Vart är världen på väg?
Har du svetsat pakethållaren själv, och är rutan org. tillbehör? Inte för att det är min typ av hoj, men tyckte det såg ut att vara jävligt snyggt och bra gjort!
Das ist VERBOTEN!
Snart börjar väl folk montera crosstyren på Gullvingar också... Vart är världen på väg?
He he ...det tog 1,5 timme innan den kommentaren kom ! Väntade på den .
Eftersom du uppenbarligen är en svårt förvillad själ ska jag sätta ihop en liten guide åt dig som kan fungera som ledord i ditt sökande efter den rätta stigen i livet innan ditt sinne är förlorat för evigt:
Crosstyre = Superduke
Packväskor och touringruta = Guldvinge.
Förena aldrig de tu!
vart bär det hän?
Tips: Svetsa dit ett rejält plattjärn längst bak på pakethållaren så har du
en ROBUST 12 o clock båge. Jag skulle bli impad om du parkerade utanför kineserna med enbart ett hjul i backen...
Snygg vindruta
Oslo , Kristiansand , sydkusten ut till sydvästspetsen , in till Lysebotn , fortsätter till Odda , kuskar runt lite på glaciären , geiranger , trollstigen , Atlanthavsvejen , Trondheim o därifrån över till Sverige o Åre.
Men det är bara OM vi håller den rutten som vi planerade i midsomras...över ett antal öl. Lär väl bli nåt sånt i alla fall... o säkert med en hel del avstickare mot sevärdheter alla turister ska se...
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|