Kneedrag
Guest
Ska försöka samla lite bilder på 2008 års hojar i den här tråden.
Blandat varsågoda
Godis i höstmörkret
Först ut Triumph Street Triple 2008
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Blandat varsågoda
Först ut Triumph Street Triple 2008
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Last edited:
GOLDWIIING -08![]()
![]()
![]()
![]()
det ska bara vara bilder Faster![]()
he he lol
Det ska bara vara bilder här Faster![]()
he he lol Firefly får gärna klippa lite
Idag fick man tillfälle att provköra nya Street Triplen 675 och zzr 1400 på Johans Mc som har sina readagar nu.
Street Triplen 675 är en kanonskoj hoj med en grym motor , lätt och behändig hoj som verkligen inbjuder till bus![]()
tyvärr sämre bromsar än på min gixxer. Jag vill ha den här hojen
Sen hoppa jag på zzr den såg stor och klumpig ut och jag tänkte den väger säkert lika mycket som min gamla Suzuki 750 F jag ägde en gång i tiden. Men oj vad fel inställning. ZZR är lätt. Körde runt lite och kände på moset oj oj villken power 200 HK. Grymma bromsar med bra grepp. Flytta upp forpinnarna och avgasrören så har man en alaround hoj.
Tyvärr inga bilder på street Tripeln
Det ska bara vara bilder här Faster![]()
he he lol Firefly får gärna klippa lite
Idag fick man tillfälle att provköra nya Street Triplen 675 och zzr 1400 på Johans Mc som har sina readagar nu.
Street Triplen 675 är en kanonskoj hoj med en grym motor , lätt och behändig hoj som verkligen inbjuder till bus![]()
tyvärr sämre bromsar än på min gixxer. Jag vill ha den här hojen
Sen hoppa jag på zzr den såg stor och klumpig ut och jag tänkte den väger säkert lika mycket som min gamla Suzuki 750 F jag ägde en gång i tiden. Men oj vad fel inställning. ZZR är lätt. Körde runt lite och kände på moset oj oj villken power 200 HK. Grymma bromsar med bra grepp. Flytta upp forpinnarna och avgasrören så har man en alaround hoj.
Tyvärr inga bilder på street Tripeln
Hade också nöjet att få prova Street Triplen hos Johans idag och sicken
kalasmotor den har. Imponerande att ha sån fin lågvarvsrespons plus högvarvseffekt ur 675 cc.
Billig är den ju också. Blir nog en av nästa års mest sålda modeller (om Traja får fram exemplar).
//F
OT om du har så dåligt med pengar varför inte fråga Sheelgänget de hjälper dig gärna jag är säker på det. Såå trevliga killar![]()
Håller med trajjan är grym lät gött också. Var något helsystem på den kommer i inte ihåg namnet på det bara.
Provkörde er6 förra året och den var inte rolig (sömnpiller) och om man jämför streettripeln så har den allt som er6 saknar.
När var du där villken tid? Tråkigt om vi missa varandra. DanL , PeterR1 och jag var där. (lägg till ditt nr i telefonlistan nu så kan man ju åka ännu fler nästa gång) Sedan åkte vi till Yamaha Center ( de hade också readagar) Och Peter fick köpt ett par kalasfina racingboots
Arrow helsystem a' 10700 spänn satt på Triumphen.
Var där mellan kl 12.00-13.30. Var nästan torrt då och jag antar ni var där tidigare. Tog också en sväng förbi Yamahs-center men det enda jag orkade köpa var korv med bröd.
Telefonlistan. Var anmäler man sig till denna? Har ni kört klart för i år?
Nu när jag köpt tysk stridsvagn tänker jag köra året runt.
//F
Faster om du har så dåligt med pengar varför inte fråga Shellgänget de hjälper dig gärna jag är säker på det. Såå trevliga killar.
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X