Bilder på nya Hojmodeller 2008

Kneedrag

Guest
Ska försöka samla lite bilder på 2008 års hojar i den här tråden.
Blandat varsågoda :) Godis i höstmörkret

Först ut Triumph Street Triple 2008
:tummenupp

Last edited:

Kneedrag

Guest
Honda cbr 1000 2008
:( nja

och en bild på 2007 års modell

Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
2008 Buell 1125R

Bild 1
Erik Buell delivered his first water-cooled design in the form of the 2008 Buell 1125R. We put the new model through the paces on both street and track.

Bild 2
The 72-degree V-Twin powering the 2008 Buell 1125R is built by Rotax and features innovative designs like chain-driven intake cams that in turn control the exhaust cams through a gear drive.

Bild 3
The Zero Torsional Load braking system includes stainless steel lines along with the 8-piston caliper and imposing 375mm totor.

Information om cykeln hittar ni HÄR

Bifogat

• 08_buell_1125R_lead.jpg
    08_buell_1125R_lead.jpg
    54.2 KB · Visningar: 51
  • Buell_1125R_7885.jpg
    Buell_1125R_7885.jpg
    70.3 KB · Visningar: 71
  • Buell_1125R_7487.jpg
    Buell_1125R_7487.jpg
    71.3 KB · Visningar: 55
Last edited:

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....
finns det någon som e så intresserad av Buell att dom läser hela texten ?

Kneedrag

Guest
Det ska bara vara bilder här Faster :D :D he he lol Firefly får gärna klippa lite

Idag fick man tillfälle att provköra nya Street Triplen 675 och zzr 1400 på Johans Mc som har sina readagar nu.

Street Triplen 675 är en kanonskoj hoj med en grym motor , lätt och behändig hoj som verkligen inbjuder till bus :tummenupp :tummenupp tyvärr sämre bromsar än på min gixxer. Jag vill ha den här hojen

Sen hoppa jag på zzr den såg stor och klumpig ut och jag tänkte den väger säkert lika mycket som min gamla Suzuki 750 F jag ägde en gång i tiden. Men oj vad fel inställning. ZZR är lätt. Körde runt lite och kände på moset oj oj villken power 200 HK. Grymma bromsar med bra grepp. Flytta upp forpinnarna och avgasrören så har man en alaround hoj.

Tyvärr inga bilder på street Tripeln

Last edited:

Fredde_M

--------
Gick med
16 May 2003
Hoj
96 Kawasaki ZX-9R, 05 Husa 450
Det ska bara vara bilder här Faster :D :D he he lol Firefly får gärna klippa lite

Idag fick man tillfälle att provköra nya Street Triplen 675 och zzr 1400 på Johans Mc som har sina readagar nu.

Street Triplen 675 är en kanonskoj hoj med en grym motor , lätt och behändig hoj som verkligen inbjuder till bus :tummenupp :tummenupp tyvärr sämre bromsar än på min gixxer. Jag vill ha den här hojen

Sen hoppa jag på zzr den såg stor och klumpig ut och jag tänkte den väger säkert lika mycket som min gamla Suzuki 750 F jag ägde en gång i tiden. Men oj vad fel inställning. ZZR är lätt. Körde runt lite och kände på moset oj oj villken power 200 HK. Grymma bromsar med bra grepp. Flytta upp forpinnarna och avgasrören så har man en alaround hoj.

Hade också nöjet att få prova Street Triplen hos Johans idag och sicken
kalasmotor den har. Imponerande att ha sån fin lågvarvsrespons plus högvarvseffekt ur 675 cc.

Billig är den ju också. Blir nog en av nästa års mest sålda modeller (om Traja får fram exemplar).

//F

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard

Snygg hoj den däringa ZZRen :tummenupp

På med ett 4-1 system med högre dragning, dB-glas och justerbara fotpinnar så har du en riktig killer.

Men Tina, du kan ju inte frångå Suzuki, köp nya -08 GSX-R 750, lätt att svänga som en 600 och kraft som en 1000, perfa...

:yoparty

Kneedrag

Guest
Hade också nöjet att få prova Street Triplen hos Johans idag och sicken
kalasmotor den har. Imponerande att ha sån fin lågvarvsrespons plus högvarvseffekt ur 675 cc.

Billig är den ju också. Blir nog en av nästa års mest sålda modeller (om Traja får fram exemplar).

//F

Håller med trajjan är grym lät gött också. Var något helsystem på den kommer i inte ihåg namnet på det bara.
Provkörde er6 förra året och den var inte rolig (sömnpiller) och om man jämför streettripeln så har den allt som er6 saknar.
När var du där villken tid? Tråkigt om vi missa varandra. DanL , PeterR1 och jag var där. (lägg till ditt nr i telefonlistan nu så kan man ju åka ännu fler nästa gång) Sedan åkte vi till Yamaha Center ( de hade också readagar) Och Peter fick köpt ett par kalasfina racingboots

Faster ta bort texten. Jag har ingen lust o pm firefly.
OT om du har så dåligt med pengar varför inte fråga Shellgänget de hjälper dig gärna jag är säker på det. Såå trevliga killar:rolleyes:

Last edited:

pucko

Medlem
Gick med
21 May 2005
Hoj
Honda CBR 600 RR 07

OT om du har så dåligt med pengar varför inte fråga Sheelgänget de hjälper dig gärna jag är säker på det. Såå trevliga killar:rolleyes:

Dom pm du skickade mig för lite mer än en månad sen, har gått runt på
jobbet och det var många som kom fram och frågade vad du var för en människa. Jo det var till och med arbetsledare som frågade det.

Du skrev i dina pm till mig " komigen lille grabben shot away, mamma här äter allt. :D :D :) " senare skrev du "nästa pm från dig kommer jag inte svara på.
Tina".
Som jag har skrivit tidigare visar du bara att du inte kan stå för dina egna åsikter, du visade också att du inte kan bli kritiserad utan att bli förbannad
och gå på personliga påhopp, med det har du visat vilken social nivå du
ligger på och det tycker jag är sorgligt, men det mest för dig jag tycker det.
Men du kan väl ändå svara på varför du tycker det är helt okej att fusksjukskriva sig? Föresten du kan väl hälsa din kompis på Borås polisen Jan Åke Stendhal.

MVH Jocke

Kneedrag

Guest
Suzuki gsxr750 08

Så himla snygg :kär :kär jag är kär
suzuki rules på design det här året

sorry skrev fel . bilderna är på gsxr750

Last edited:

Fredde_M

--------
Gick med
16 May 2003
Hoj
96 Kawasaki ZX-9R, 05 Husa 450
Håller med trajjan är grym lät gött också. Var något helsystem på den kommer i inte ihåg namnet på det bara.
Provkörde er6 förra året och den var inte rolig (sömnpiller) och om man jämför streettripeln så har den allt som er6 saknar.
När var du där villken tid? Tråkigt om vi missa varandra. DanL , PeterR1 och jag var där. (lägg till ditt nr i telefonlistan nu så kan man ju åka ännu fler nästa gång) Sedan åkte vi till Yamaha Center ( de hade också readagar) Och Peter fick köpt ett par kalasfina racingboots

Arrow helsystem a' 10700 spänn satt på Triumphen.

Var där mellan kl 12.00-13.30. Var nästan torrt då och jag antar ni var där tidigare. Tog också en sväng förbi Yamahs-center men det enda jag orkade köpa var korv med bröd.

Telefonlistan. Var anmäler man sig till denna? Har ni kört klart för i år?
Nu när jag köpt tysk stridsvagn tänker jag köra året runt.

//F

Bifogat

• A9600198_3471.jpg
    A9600198_3471.jpg
    35 KB · Visningar: 206

Kneedrag

Guest
Arrow helsystem a' 10700 spänn satt på Triumphen.

Var där mellan kl 12.00-13.30. Var nästan torrt då och jag antar ni var där tidigare. Tog också en sväng förbi Yamahs-center men det enda jag orkade köpa var korv med bröd.

Telefonlistan. Var anmäler man sig till denna? Har ni kört klart för i år?
Nu när jag köpt tysk stridsvagn tänker jag köra året runt.

//F

Grattis till ny hoj. Grymt fina bilder du har i ditt garage:tummenupp . Ser härligt ut.

Skicka ditt mob nr till mig så lägger jag till det. Håller på och sammanställer en lista så vill ha så många nr som möjligt innan jag skickar tebax den via pm.

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR

Faster om du har så dåligt med pengar varför inte fråga Shellgänget de hjälper dig gärna jag är säker på det. Såå trevliga killar.

Peter och Tina, de mest långsinta människor man kan träffa på i livet.
Tror det var 2005 som Mattias inte ville låna ut sin "däckrängarutrustning" och hela världen rasade för er... Vad är ert problem egentligen???

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska