Tips på vinterförvaringsplats

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Idag gick säsongens sista tur till www.cityselfstorage.se på Söder där dom ett kanonerbjudande.

999:- för tiden 1/11 - 31/3 tycker jag är ett bra pris, fick plats med 2 hojar i buren. :tummenupp Och nej, jag har inget att göra med företaget utan bara ett tips på bra och billig vinterförvaring.

Fast allra bäst är att igår blev det klart att jag får ett eget garage senare i vinter! :) Med plats för familjens 4 hojar och gott om plats för meck, så skönt!

Last edited:
Ville bara uppa det här tipset, eftersom jag själv letat vinterförvaring. 1999:- kostar det i år för samma datum, vill man ställa in hojen tidgare kostar det 870 i månaden.

Funkade det bra för dig dOLKO?

Ville bara uppa det här tipset, eftersom jag själv letat vinterförvaring. 1999:- kostar det i år för samma datum, vill man ställa in hojen tidgare kostar det 870 i månaden.

Funkade det bra för dig dOLKO?

Mkt bra, no prob. Fick erbjudande om att hyra hela sommaren + vintern 08-09 för 800:- typ men nu har jag ju eget garage.

Tycker inte att 2 lax är så dyrt för hela vintern heller. Säker förvaring och man behöver inte vara nojjig och kolla varannan dag att hojen står kvar.
Tips! Man får ju in två hojar i samma bur...:tummenupp

Dinmc har ju annars.. * 375:- /mån September - Februari
* 125:-/vecka Mars och framåt

det finns en mc plats kvar i mitt garage i bromma kostar ca 350 kr i månaden och man kan få en golvöggla monterad. Det finns endel bilplatser kvar där oxå för dubbla priset, men det går alltid att dela. Skicka pm om du vill ha detaljer.

300/mån inkl underhållsladdning i mitt privata varmgarage på min villa tomt, lugnt läge på landet ca 5 mil söder om Sthlm! PM:a :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti