Glad i hågen skulle jag ut och köra en sväng efter jobbet. Moppen är en 625 super comp -02
Hoppade igång den utan några problem.
Ett par sekunder efter så dog halvljuset, hastighetsmätaren började att blinka för att sedan slockna helt. Slog om till helljus som oxå funkade i ett par sekunderför att sedan dö även det.
Har letat efter säkringar men hittar inga .
Framlampan samt baklampan har gått åt helvete, har dock ingen hemma så jag får fixa det imorgon.
Men vad kan ha hänt? Det måste ju vara avsäkrat. Var sitter laddregulatorn? Den kan ju ha fått spel och höjt spänningen med följd att lampor + hastighetsmätaren har brunnit upp
Har någon en instruktionsbok eller verkstadshandbok med ett elschema?
Jag vill ju köra nu! Det är dock lite svårt utan ljus i höstmörkret
Hoppade igång den utan några problem.
Ett par sekunder efter så dog halvljuset, hastighetsmätaren började att blinka för att sedan slockna helt. Slog om till helljus som oxå funkade i ett par sekunderför att sedan dö även det.
Har letat efter säkringar men hittar inga .
Framlampan samt baklampan har gått åt helvete, har dock ingen hemma så jag får fixa det imorgon.
Men vad kan ha hänt? Det måste ju vara avsäkrat. Var sitter laddregulatorn? Den kan ju ha fått spel och höjt spänningen med följd att lampor + hastighetsmätaren har brunnit upp
Har någon en instruktionsbok eller verkstadshandbok med ett elschema?
Jag vill ju köra nu! Det är dock lite svårt utan ljus i höstmörkret