WCX Mässfest 26/1 2008

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
WCX kommer som vanligt att ha en mässfest i samband med På två hjul

http://nemonet.swefair.se/templates/StartPageMain____162901.aspx

Vi har förköp på ett begränsat antal biljetter och när dom är slut så är det fullt!

Betalnings info: Sätt in pengar på BG 5712-0222 (betalningsmottagare WCX Racing)

Sätt in 100kr/pers och skriv ditt nick och namn på betalningen. Skall du betala för fler personer än dig själv så skriv ditt nick och skicka ett PM till Magnus här på forumet med namn på de övriga (och nick om de har det).

Entré biljetten får du när du kommer till festen så slipper man åka över halva stan för att lämna/hämta biljetter.

En lista här i tråden skadar inte heller så alla kan se vilka som köpt och därav tänker medverka på detta emenenta evenemang.
Och för blommans skull så kommer DJ fixas (en utomstående) så hon slipper klaga på musiken till oss i baren.

Sprit och bärs kommer givetvis finnas för försäljning men även finns starka planer på någon form av xider/breezer dylikt att finns att tillgå.

Denna gång kommer även baren stänga vid 4-tiden.

ps. Ta inte med 500-/1000 lappar då det blir så jobbigt med växlen då ds.

//Blondie

@Mark kan du göra en sticky av denna?

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Vad kostar en biljett? eller missade jag den infon? :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
kom hit o jobba mina 7 12h pass på raken o va glad du me då för helvete..:mad:
Jag ska med givetvis :) ah gud vad jag längtar :banana

btw, jag fyller år den 27 januari och hade planer på att ev fråga om det gick att hyra klubben då, och det inser jag att det inte går nu.. men kanske helgen efter det?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag ska med givetvis :) ah gud vad jag längtar :banana

btw, jag fyller år den 27 januari och hade planer på att ev fråga om det gick att hyra klubben då, och det inser jag att det inte går nu.. men kanske helgen efter det?

Kan du få en bättre födelsedagsfest än en WCX-mässfest till din ära?

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
Ja den här gången vill jag ha en rad med grabbar i arbetsbyxor i bar överkropp... gärna i form av strippor :)

alla ska ha arbetsbyxor? annars kan jag tänka mig att jag, DonQ, Gottis med flera kan klä ut oss till Village People och köra lite YMCA på bardisken... fast det är klart, då får du ju inte hångla med nån av oss när vi går in i våra roller och tar varandra :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
alla ska ha arbetsbyxor? annars kan jag tänka mig att jag, DonQ, Gottis med flera kan klä ut oss till Village People och köra lite YMCA på bardisken... fast det är klart, då får du ju inte hångla med nån av oss när vi går in i våra roller och tar varandra :D

haha, ja det hade vart nått, men som sagt, då uteblir ju mitt hånglande :ajjabajja

men om ALLA killar kommer i snickar byxor :) vilket tema... :yoparty (med undantag för Farbrorn då :gnissla )

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Underbart att mässan blir i Göteborg den här gången. Finns ju en del bågar man är nyfiken på (Ducati 848, KTM RC8 mfl).

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln