Härmed välkomnar vi alla till vår trevliga mässfest i samband med På 2 Hjul-mässan i Göteborg.
Adress: WCX klubbstuga, Fältspatsgatan 13
Vi har anordnat festen 3 gånger tidigare och det har vart en mycket kul tillställning, med billig dricka, schysst musik och fina lotterier med priser från Garmin (GPS), Motorrad och Minimotocenter. En succé helt enkelt.
Vi slår upp portarna kl 20:00 och stänger vid 4 snåret...
Så för att det skall bli succé igen så behövs ni, ingen fest utan deltagare. Vi håller på för fullt med att fixa lite fina överaskningar så att festen blir minst lika bra som förra gången.
Pris: 100kr och då ingår inträde, 2 öl och garderob. OBS! 18år!!!
Sista inbetalningsdagen är tisdagen den 22 januari.
Pengarna sätts in på BG 5712-0222 (betalnings mottagare: WCX Racing)
Ange Nick på sporthoj och Namn på betalningen. Betalar man för mer så skicka också att PM till mig så att jag vet att ni satt in pengar. När pengarna kommit in så får ni ett PM så att ni vet att ni är betalda och klara. Sedan kommer jag att upprätta en lista på de som har betalat.
Biljetter kommer även att finnas i Snakepit's monter på mcmässan. Monter B04:68
Vill hälsa er välkomna som sagt.
Hur man tar sig dit:
Från Centrum (Centralstationen/Brunnsparken) tar man spårvagn 1 eller 7 till Marklandsgatan. Därifrån tar man Buss 82 till Fältspatsgatan. Efter det är det en liten promenad på ett par minuter. Buss 82 går 2ggr/timme, kvart i och kvart över, fram till 00:15.
Från Väster: Åk från Frölunda torg Till Marklandsgatan och sedan Buss 82
Från Övriga delar: Ta buss/spårvagn in till Centralstationen/Brunnsparken.
För att söka din resa kolla på www.vasttrafik.se
/WCX
Klistrar in lite bra länkar som ligger i gbg-delen.
På 2 hjul
Långa Farbrorn's eminenta tråd om bodende mm hittar du HÄR! Visserligen gammal, men den funkar fortfarande
Adress: WCX klubbstuga, Fältspatsgatan 13
Vi har anordnat festen 3 gånger tidigare och det har vart en mycket kul tillställning, med billig dricka, schysst musik och fina lotterier med priser från Garmin (GPS), Motorrad och Minimotocenter. En succé helt enkelt.
Vi slår upp portarna kl 20:00 och stänger vid 4 snåret...
Så för att det skall bli succé igen så behövs ni, ingen fest utan deltagare. Vi håller på för fullt med att fixa lite fina överaskningar så att festen blir minst lika bra som förra gången.
Pris: 100kr och då ingår inträde, 2 öl och garderob. OBS! 18år!!!
Sista inbetalningsdagen är tisdagen den 22 januari.
Pengarna sätts in på BG 5712-0222 (betalnings mottagare: WCX Racing)
Ange Nick på sporthoj och Namn på betalningen. Betalar man för mer så skicka också att PM till mig så att jag vet att ni satt in pengar. När pengarna kommit in så får ni ett PM så att ni vet att ni är betalda och klara. Sedan kommer jag att upprätta en lista på de som har betalat.
Biljetter kommer även att finnas i Snakepit's monter på mcmässan. Monter B04:68
Vill hälsa er välkomna som sagt.
Hur man tar sig dit:
Från Centrum (Centralstationen/Brunnsparken) tar man spårvagn 1 eller 7 till Marklandsgatan. Därifrån tar man Buss 82 till Fältspatsgatan. Efter det är det en liten promenad på ett par minuter. Buss 82 går 2ggr/timme, kvart i och kvart över, fram till 00:15.
Från Väster: Åk från Frölunda torg Till Marklandsgatan och sedan Buss 82
Från Övriga delar: Ta buss/spårvagn in till Centralstationen/Brunnsparken.
För att söka din resa kolla på www.vasttrafik.se
/WCX
Klistrar in lite bra länkar som ligger i gbg-delen.
På 2 hjul
Långa Farbrorn's eminenta tråd om bodende mm hittar du HÄR! Visserligen gammal, men den funkar fortfarande
Last edited: