Hur mycket får en t-shirt kosta?

Vad får en t-shirt kosta?

• Antal röstningar
    0

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Försökte tränga mig fram på mellandagsrean lite igår. Lite kul hitta man ju..
Men vad har hänt med priset på en helt vanlig t-shirt??
Var inne på nån hipp butik som såg ut lite som Carlings och såg nån Ed xxxx t-shirt för 1099:- :va

Är det jag som blivit snål & fastnat i utvecklingen eller är inte 7-800:- eller än mer lite väl mycket för en t-shirt? Den där Ed nånting hade så tunnt tyg i sig att den lär gå sönder efter typ tre tvättar.. Den var precis lika tunn/dåligt sydd som det där Ramones/Che/Metallica/CCCP t-shirtarna man kan köpa för typ 49:- i Gamla Stan alt. Rättviks marknad..

Vad får en t-shirt kosta innan den är för dyr för dig? Min gräns är nog 499:-

Last edited:

-Freddy-

Guest
En vanlig t-shirt ger jag en hundring för, en för utgång kanske 300kr. Tror det är vad dom flesta ger, sen att det finns "hippa butiker" är en annan sak.

Priset på en helt vanlig t-shirt på ex stadium har ju priset inte hänt nåt med

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
En normal tischa för mig får kosta 200-400 sen får det vara något riktigt speciellt för att den skall få kosta mer då det absolut inte längre kan motiveras med högre kvalité. Jag har Armani/Boss/Versace tischor i prisklassen 500-1000 och visst är de snygga men kvalitén är ofta bedrövlig då de skall vara tunna och excklusiiiva men jag blir åtminstone lite trött när en 800kr tischa tappar passformen efter 5 tvättar.

Bäst tischor gör Peak Performance de tål precis hur många tvättar som helst med bibehållen passform. (Sen får man ju välja rätt för att inte se ut som ett fån)

MikkE

Guest
Haynes t-shirts är klart skönast tycker jag. Betalar gärna inte mer än 300 kr för en t-shirt, någon för 400 går kanske an..

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
T-shirts är för mig ett slit-och-släng-plagg, dvs inget jag skulle betala mer än 400 kronor för. Att punga ut över en lax för en t-shirt när du får en acceptabel skjorta för samma pris finns inte i mitt universum.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Runt 500kr för en vanlig t-shirt men sen råkar jag vara insnöad på Ed Hardy så 1000kr+ blir det allt för ofta ändå :(

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
ed hardy?

eh, typ 2800 för denna

EHM502-1.jpg

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Bäst tischor gör Peak Performance de tål precis hur många tvättar som helst med bibehållen passform. (Sen får man ju välja rätt för att inte se ut som ett fån)

Kanske har de blivit bättre, men min enda Peak Performance t-shirt tappade passformen efter en enda tvätt. Den blev ganska snart degraderad till putstrasa. Detta var dock länge sedan, saker kan ha förändrats.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
En femhunka kan man väll ge.
Ed Hardy är lite för "inne" för mig. Tacka vet jag Sailor Jerry!
Sailor jerry är ju en klassiker inom tatueringar och motiv men inom modebranschen så vrokkar ju ed hardy vröv ;)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras