Har SH-folket låga krav på kvinnor?

Snygg tjej utan hoj eller ful tjej med hoj?


  • Antal röstningar
    0

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Hur viktigt är det för er att en (för er) potentiell flickvän kör hoj/är väldigt intresserad av hojar? Väger mc-intresse tyngre än utseénde? Dessa frågor är baserade på hur mycket det skrivs (läs: raggas) så fort det dyker upp en ny tjej här på forat. Att hon ser ut som skräp verkar ha underordnad betydelse.
Många här uppför sig som brunstiga hundar så fort det dyker upp en tjej i "Jag är ny-tråden".


Tilläggsfråga: Hur många av er gillar buskishumor, som t.ex. "Stefan & Christer"? Det är i.a.f. den typen av "humor" som regerar på detta forum.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Orkar inte utveckla just nu men, ja, jag älskar buskishumor.
Och jag är enormt kräsen när det gäller flickvänner men lite mindre när det gäller one-night-stands. :)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag värdesätter inte hojintresse alls hos en potensiel mö. Hojåka är inte mitt liv, det är bara kul att uiiiila lite. Det Vill Jag gärna ha för mig själv med dom jag blajar runt med. Cheyen ska ha fina ögon, det är prio 1.
 

Hornpelle

Ur spår
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Utan igen...
Delade intressen är inte hela värden men har börjat fundera på om att rata dom damer som är i förhållan och vill "byta" är att ställa för höga krav.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Ja det här med internet och sporthoj måste självklart tas på största allvar.




ge mig ett uppblåsbart får
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Leta dig in på ett tjejdominerat forum så är det precis omvänd verklighet. Då raggar töserna på samma vis. Fråga Långa Farbron...han auktionerades ut. :rofl
 

Gabor

Guest
Snarare höga krav...

..kvinnan ska vara ung, söt, glad, h aen smärt å smidig vältränad kropp.
Hon ska vara rik, ledig när jag är det samt alltid med på noterna när jag hittar på dumheter eller vill "ligga".

Hon ska tycka att ev ha en sexfri dag i veckan i veckan är ok...ja va fan, fordonen måste ju åxå servas å tvättas.

Tja , lite så är väl ok tycker jag. :D
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Leta dig in på ett tjejdominerat forum så är det precis omvänd verklighet. Då raggar töserna på samma vis. Fråga Långa Farbron...han auktionerades ut. :rofl

Inte direkt. Jag hade ett par aktiva konton på Familjeliv.se (kvinnodominerat), men där blev jag IP-blockad och hotades med polisanmälan om jag reggade nytt konto.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Inte direkt. Jag hade ett par aktiva konton på Familjeliv.se (kvinnodominerat), men där blev jag IP-blockad och hotades med polisanmälan om jag reggade nytt konto.

Hahahaha!! Börjar ju undra varför när du startar en sådan här tråd! :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top