Pest eller kolera

Vem hade du valt bort om du kunde?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Okej, det är ett svårt val av två skäl:
1. Antagligen kan ingen medlem ens påverka
2. Det är omöjligt att föreställa sig vad som är värst

Men i alla fall, om vi låtsas att man fick välja bort en av kandidaterna mellan Hillary Clinton Och Barack Obama, ja jag kan då inte bestämma mig.
Hillary är ju uppenbart ond, det begriper man ju, en riktig häxa. Å andra sidan är Barack en riktig tönt utan koll på någonting, åka u-land och snacka rap räcker inte om man ska bli president i United Fantastic States of the very great America liksom.

Jag tror ändå Hillary vore bättre, då kan man ju alltid hoppas att Bill styr egentligen och det vore ju bättre än Barack i alla fall.

Men så klart hoppas jag på Rudy så det blir ordning i mellanöstern. :yoparty

MikkE

Guest
Tycker att Dr Phil ska vara president. Han kan säkert säga några självklara saker som alla kan klura ut själv men nu är det så att han är känd och då lyssnar man bara på han. I USA alltså..

Men en neger till president kan ju sätta lite färg i rutan.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Gud hjälpe oss alla från ännu en stockkonservativ religiös fundamentalist med tunnelseende.

Dominator-Rocks

Guest
Måste ni hålla på Å spamma så jeffla mycke hela tiden? :mad:

Swedie blir förbannad!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Måste ni hålla på Å spamma så jeffla mycke hela tiden? :mad:

Swedie blir förbannad!

Jag tror att Swedie sitter i ett hörn och spelar på läpparna och låter som fågeln i Kalle Ankas jul vid det här laget.

Dels slita med uppdateringarna av siten, dels moderera ett vintergrinigt OT forum :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Säger som Chris Rock.
"Now it´´s time for another minority to have their president as we already have had a retarded one."
På ett ungefär, kul var det i varje fall.

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Jag tror att Swedie sitter i ett hörn och spelar på läpparna och låter som fågeln i Kalle Ankas jul vid det här laget.

Dels slita med uppdateringarna av siten, dels moderera ett vintergrinigt OT
forum :D

Ja, eller så e han BANNAD:confused:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vem är minst fundamentalist av de två? Har fått för mig att Barack är en sån där bibel-dyrkare utan dess like men jag är osäker.
Hillary känns vettigast av de två, hon känns litegrann som Thatcher och är inte lika påverkbar TROR JAG.
Eller så skippar de dem båda och väljer nån vettig. Varför fick inte Guiliani vara med? Inte amerikan från början?
Svartneger skulle lätt bli den bästa presidenten av dem alla :D
Men i slutänden när allt kommer omkring så spelar det ingen roll då de omöjligt kan få tag på en sämre president än nuvarande. Jag gillade honom i början men nu när man har insett vilken korkad människa han är så är jag förvånad att ingen har gjort en Kennedy på honom.

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Hoj
XB12S
Jag väljer bort Barack eftersom han delar namn med ett vidrigt ungerskt brännvin.

Vade retro satana!

s719.jpg

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
väljer bort Hillary eftersom hon framstår som en osympatisk bitch som fått blodad makttand. Obama är inget annat än en väldigt solbränd överklassgubbe och får således poäng av mig :tummenupp

Är det bara jag som tycker att många republikaner i år har roliga namn?

Mike Huckabee låter som en 11-årig grabb från södern som spenderar dagarna med att fiska i Mississippifloden iförd hängselbyxor och solhatt.

John McCain däremot :kulspruta

"Yi-pi-ka-ye motherfucker!"
ht_die_hard_070626_ms.jpg

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)
Bara ínte republikerna vinner så tycker jag det kvittar. Kan någon förresten bekräfta att Obama är en sån där galen kristen typ, som ungefär 95% av befolkningen är?

Jag antar att han är det, i alla fall minst officiellt, i ett land med så många kristna och "kristna" (beroende på vad det är för avarter) idioter så missar man nog väldigt många röster om man inte håller med om att det sitter en Gubbe i himlen med ett trollspö och en himla massa tid?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Kolla här vilken ond kvinna hon är, en sådan går inte att ha som President i världens bästa land.

Men det är lugnt, lär bli McCain ändå. :banana

Lipsillen på slutet är kul. :)

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=Haedh8BaMY4[/YOUTUBE-ID]
http://www.youtube.com/watch?v=Haedh8BaMY4

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping