R.I.P morbror Måns

LopeN

GFS
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Honda
R.I.P farbror Måns

R.I.P morbror Måns
Pappas brorsa ringde och sa precis att deras brorsa har kört ihjäl sig på sin motorcykel. Han tog mcn och körde iväg utan hjälm och rakt in i en vägg nånstanns i stockholm, förmodligen självmord . Skulle fylla 40 år i år :(

Han har en hundvalp på några månader som han köpte för inte sålänge sen som han lämnade bort innan han åkte iväg:/

Farmor har inte fått reda på att han är död än och hon verkligen älskade sina barn, hon kommer bli totalt krossad av det här, hon bor i England så man kan inte hälsa på hon.

Just nu är man på semester i Åre och pappa ringer till dom andra syskorna och berättar

Fattar inte hur man kan ta motorcykeln utan hjälm och sen på flit köra in i en vägg :(

R.I.P Måns han dog på det han älskade

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
R.I.P
Beklagar sorgen.

Min kusin tog livet av sig den 20dec 2007, han hoppade från sitt rumsfönster. Verkligen tråkigt och man slutar inte tänka på honom.

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
För tidigt...

Beklagar bortgången av din morbror. Mina tankar går ikväll till dig och din familj!
Mvh /J

:gråta

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Jag beklagar sorgen och hoppas Du och Din familj kommer igenom sorgen och saknaden efter Måns.

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Sorgligt,. :( Ta hand om er.

R.I.P

LopeN

GFS
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Honda
tackar för stödet :( blir jobbigt och tömma hans lägenhet i helgen. Och vem ska ta hand om hunden

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Jag beklagar sorgen! Även om det kanske känns mörkt och oöverkomligt just nu, så finns det ett liv på andra sidan sorgen. När min pappa dog blev hela mitt liv mörkt och dystert, men jag vägrade ge upp, jag ville bära hans gnista vidare. Och även om jag hade svårt att tro det, så gick faktiskt livet vidare. Sorgen har börjat ersättas av alla glada minnen istället. Men saknaden ligger där, precis under ytan, och ibland blir den väldigt påtaglig. Så jag avundas er inte när ni ska ta hand om hans lägenhet!
Jag skänker en tanke till dig och din/er familj! Sköt om er, ni kommer behöva varandras stöd nu!

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
...Och vem ska ta hand om hunden
Det ordnar sig säkert - naturligtvis beroende på ålder, vilken ras det är och vilket ansvar uppfödaren tar. Vi är ju rätt många här med hundintresse - PM:a ngn eller lägg upp en tråd i off-topic om Du vill ha lite tankar och kanske något tips eller råd.

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
R.I.P

Beklagar verkligen sorgen, ta hand om varandra...!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024