DOCKER69
Ny medlem
Jag håller på och tångar mig blodig med moppe jä...el ja en skooter och det var ett lik från början men nu efter ett halvår så är den riktigt fin men jag har en sak kvar innan jag kan montera ihop den elsystemet är värre än en o ansad ja du vet buske och det gör att jag sliter mitt hår imellan åt så jag vore tacksam om någon kunde svara på min fråga: Jag har bytt till led dioder runt om och nu har jag prövat sådana där hjälp relän men jag blev inte klok på dem det var en liten vaxkaka med fyra kablar in gjutna i kakan två svarta och en vit samt en röd kabel och de som jag handlade av JOFRAB hade inte testat det själva så de vet inte mer än att den vita ska gå till de två led lamperna som sitter på en av sidorna så jag köpte två och nu har jag inte fixa att fått dit dem och jag har provat att sätta en svart till minus en röd till plus och den andra svarta jordade jag i chassit sen satte jag den vita mellan fram och bak så nu undrar jag om de är någon som har gjort det här och skulle kunna göra mitt lidande lite kortare?
Jag är även tacksam om någon kan beskriva hur man drar helt nytt, det relä som sitter har bara två stift?
Kan blinkersen fungera om jag startar hojen?
Om någon har några rekomendationer som funkat för er så skicka på jag är öppen för alla svar!
Vad har jag för allternativ när det gäller olika relän som kan fungera på i det här fallet?
Ska man ha kvar huvudrelät i alla fall eller ska man byta ut det mot något annat, jag har bytt till ett stort ca. 20amp batteri helt nytt?
Tack på förhand!
Docke
Jag är även tacksam om någon kan beskriva hur man drar helt nytt, det relä som sitter har bara två stift?
Kan blinkersen fungera om jag startar hojen?
Om någon har några rekomendationer som funkat för er så skicka på jag är öppen för alla svar!
Vad har jag för allternativ när det gäller olika relän som kan fungera på i det här fallet?
Ska man ha kvar huvudrelät i alla fall eller ska man byta ut det mot något annat, jag har bytt till ett stort ca. 20amp batteri helt nytt?
Tack på förhand!
Docke