vila i frid

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
fyfan detta är den värsta dagen i hela mitt liv.
var tvungen att ta bort min hund efter att han gått till attack mot en massa folk inklusive mig.
trots att han var labil och aggresiv så är detta det tyngsta beslutet jag någonsin tagit!

pappa älskar dig!

:gråta :gråta :gråta :gråta :gråta :gråta :gråta :gråta

Bifogat

• atlas 1.jpg
    atlas 1.jpg
    53.2 KB · Visningar: 110
  • atlas 2.jpg
    atlas 2.jpg
    45.7 KB · Visningar: 101
  • atlas 3.jpg
    atlas 3.jpg
    50.5 KB · Visningar: 100
Vilken söt hund förstår om du är rejällt ledsen läste oxo din förra tråd.
Du har min sympati min vän

Det är aldrig kul att ta ett sånt beslut, men jag är säker på att du gjorde det rätta. Han behöver inte lida längre och det är det absolut viktigaste när det handlar om djur. Han kommer ju alltid finnas kvar i ditt hjärta och på så sätt lever han vidare lite grann.

det såg ut som att han bara sov och när som hellst skulle vakna och slicka mig i ansiktet och hämta kopplet för att gå ut.
han var så vacker när han låg på britsen :gråta

Usch :( Aldrig skoj att behöva ta bort en familjemedlem på det sättet, och framför allt inte när dem är så unga.

Rätt beslut - många är inte man/kvinna nog att ta det.
Bra gjort.

Men fyyyyyy vad tungt.
Lider med dig.

Lider med dig. Har följt den andra tråden och hoppades in i det sista på det bästa. :(

Beklagar sorgen, och som redan sagts var det helt rätt beslut när hunden var labil. Min trettonåring fick låret sönderbitet av ett psykfall till schäfer igår, som tur var blev det inte alltför mycket skada, men ett läkarbesök och två akutbesök på 18 timmar räcker...

Usch :( Aldrig skoj att behöva ta bort en familjemedlem på det sättet, och framför allt inte när dem är så unga.

nä och att det var hans 1års dag idag gjorde ju inte saken enklare heller.
fyfan detta är det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.

Beklagar sorgen, och som redan sagts var det helt rätt beslut när hunden var labil. Min trettonåring fick låret sönderbitet av ett psykfall till schäfer igår, som tur var blev det inte alltför mycket skada, men ett läkarbesök och två akutbesök på 18 timmar räcker...

okej, det är en av anledningarna till att jag tog bort honom för att undvika att något sådant skulle hända, skulle aldrig kunna leva med det på mitt samvete.

nä och att det var hans 1års dag idag gjorde ju inte saken enklare heller.
fyfan detta är det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.

okej, det är en av anledningarna till att jag tog bort honom för att undvika att något sådant skulle hända, skulle aldrig kunna leva med det på mitt samvete.

G,
jag har tänkt på det hela dagen och undrat hur det har gått! Känns sorgligt att veta hur dåligt du mår just nu. Önskar man kunde underlätta på något sätt! Skickar stora kramar!!!!!!!

Verkligen inget kul att höra, vill inte tänka ens hur jag skulle må ifall min familj tog bort våran vovve. Men är väldigt imponerad för att du tog ett sådant starkt och klokt beslut, inte många som har hjärta för att ta ett sådant beslut och ansvar. Själva skalet på din vän kanske inte är nära dig, men dennes själ är närmare dig än du tror och kommer alltid att vara.

R.I.P

Beklagar. Det är i särklass det absolut tyngsta och svåraste beslutet man som djurägare tvingas ta. Lider med dig. Han är med dig.Alltid.

Beklagar verkligen. Tog bort min Labbe Molly för ca. 2 år sedan hon blev 14 år lovade mig själv att aldrig skaffa hund mer vid hennes bortgång brast mitt hjärta. Men förra året hamnade jag hos min moster som hade valpar och vips så va jag med hund igen(en liten Pelle på 5 kg). Men Molly kommer alltid finnas i mitt inre och hon har en fin begravningsplats på Öland vid hennes/vårat smultronställe i sommarstugan som hon älskade. Många kramar jag vet hur du känner det så jobbigt//N:pannkyss

har nyss diskat hans skålar och städat undan leksakerna.
det tar emot nå jävulskt och tårarna slutar inte rinna

Lider med dig och beundrar ditt mod till att ta bort hunden.

Även om det känns tungt och svårt så gjorde du rätt.

Det känns verkligen jobbigt, Jag förlorade min Tyson för några veckor sedan, han blev påkörd och var tvungen att avlivas.:gråta

Lider med dig :gråta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...