rezz
Ny medlem
Vad betalar ni? Ar 21ar, bor i smastad, villa med garage.
Ar det vart att farsan tar den pa sig?
Ar det vart att farsan tar den pa sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ställ den på farsan och se till att dom på FB förstår att den står inlåst i garage med 2 olika lås och att du kör med rätt kläder osv.... kan skillja rätt mycket i pris då!
ställ den morsan! blir billigast då! Och säg till att använda minst dubbla par jeans när du bara ska köra en sväng på stan! ger nästan bättre skydd än ställ!
jag betala för övrigt 29:- i månaden!![]()
ställ den morsan! blir billigast då! Och säg till att använda minst dubbla par jeans när du bara ska köra en sväng på stan! ger nästan bättre skydd än ställ!
jag betala för övrigt 29:- i månaden!![]()
Det beror ju på om morsan någonsin har ägt ett fordon osv...
Hoppas i så fall att om ni smäller och har skenförsäkrat. Att ni inte får en spänn ut på försäkringen.!!! De flesta bolagen har ju nu att ingen annan får köra hojen än den som står som ägare. Skitbra tycker jag.
Hoppas i så fall att om ni smäller och har skenförsäkrat. Att ni inte får en spänn ut på försäkringen.!!! De flesta bolagen har ju nu att ingen annan får köra hojen än den som står som ägare. Skitbra tycker jag.
En bra sida e www.insplanet.com dom fixade en försäkring på min R1 jag som ägare betalar 8700 per år för halv förs. tycker jag var "billigt"
De flesta bolagen har ju nu att ingen annan får köra hojen än den som står som ägare. Skitbra tycker jag.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |