Högsta betyg till S-Racing

Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
Det är nämligen så att jag beställde stålomspunna bromsslangar till mitt fighterbygge och när jag monterar dom på hojen inser jag att dom är något för korta. Kontaktar då handlaren som utan problem beställer nya längre slangar av tillverkaren. Som kompensation för att mitt bygge blir lite försenat då dom nya slangarna måste tillverkas får jag även stålomspunnet till bakbromsen + att dom står för alla fraktostnader!
Jag beställde även en Undertail som jag efter ca 1 månad kom på att jag inte ville ha, inga problem att lämna tillbaka den!

Allt detta utan att det kostar en enda krona extra för mig! Det tycker jag är riktigt bra Service! Nu vill jag rekomendera alla att kolla på www.s-racing.se nästa gång ni skall handla delar!

Reklam eller inte, bra handlare förtjänar det! Swedie har godkänt detta för er som undrar..
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Handlade också av sracing nyligen, slip-on som va rabatterat 33%, inte ett fel och jag hade det i hand 2dagar =) Låg fraktkostnad osv.
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Kan bara instämma.

Skickade en mailföfrågan om priser (hur många sådana får ett mc-företag i vecka?) och de ringde tillbaka och hörde sig för att jag verkligen hade frågat om rätt saker då det jag frågat om inte passade på min hoj.

Fick bra service och hjälp och kommer definitivt att handla av dem. Riktigt bra service och kundvård.
 

Stargazeer

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Bålsta
Hoj
GSXR 1000 -01
Beställde även jag en hel del saker från dem för 3-4 veckor sedan.
Mycket trevliga per telefon. Har dock inte fått några saker ännu, men de kommer väl förhoppningsviss i veckan.
 

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Vill bara instämma med föregående. Känner honom inte sedan tidigare men bor nu bara en knappt en mil från hans firma. Min första intryck var att han är mycket serviceminded, något jag tycker är värt att berömma då en del större företag skiter fullständigt i sådant. Fick låna nitverktyg gratis trots att jag ej handlat drivpaketet av honom. Var inte sista gången jag satt min fot där.
 

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
M1100S
Håller med i hyllningarna.
Han är väldigt serviceminded och har bra koll på saker och ting! :tummenupp
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Har handlat massor av dem under åren. Bättre service kan man inte få.
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Roligt att läsa nått bra om en hoj affär! :)

Tycker på senaste tiden har jag sett många trådar om folk som vatt missnöjda med olika affärer.
 

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Vimmerby
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Både jag och mina polare har handlat av S-racing ett antal gånger och har alltid varit nöjda. Bra priser och bra kvalite på prylarna
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Kan ju vara värt att länka denna tråd till någon på företaget så att de ser att deras arbete lönar sig.
 

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hos fingert
Hoj
CC Dominator
handlade av s-racing förra året jättebra att göra med...

och gällande uttalanden om bikersneed så behöver jag inte kommentera för att visa vad jag tycker om dom..=) där har du nämligen också en firma med mycket bra service..
 

Herlog

CBR600F 2001
Gick med
10 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
2001 Honda CBR600F
Kan absolut hålla med. Beställde en tailguard, som kom efter 3 veckor. Precis som dom lovade.
Beställde oxå en ny ruta som skulle vara mörktonad, men när jag fick den var den ljusare än vad jag trodde. "inga problem. Bara skicka tillbaka den, så fixar jag en ny som är mörkare". Sagt och gjort. 2 veckor senare kom en ny på posten.
Har även polare som beställt där ifrån, och jag kan bara säga att vi är supernöjda med deras service!
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
S-racing har hittils varit mycket bra att ha att göra med. Senast var det småpryttlar som kom i kuvert efter 3 arbetsdagar med inbetalningskort istf postförskott, inga probs. Underkåpor/lampskydd har varit kanon och har leverarats väl i tid.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top