Marqus
Ny medlem
GSX 1100 ef caféfighter
hej.
har börjat bygga om pappas gammla GSX 1100 ef nu det som var tänkt var att bygga en dragbike, men vi(jag) ändra mig halvvägs efter rivningen och bestämde mig att bygga en caféfighter iställe. Det ska vara en blandning av nytt och gammalt
utgångsobjektet, för dom som inte vet hur den ser ut orginal
prestanda
gsxr 750 -93 framgaffel och framhjul och bakhjul
rs 40/36or
nytt rör 4-2/4-1(kom med förslag)
utseende
orginal tank
små dubbla lysen
ducati classic ända
upprättat clip-on styre
projekt(tråd) start
Nu har jag fått på dom större sulorna som jag var och köpter av en trevlig kille i stockholm, men nu har jag stött i problem och fått framgaffel vinkel som en chopper, och den har en markfrigång så att de : och den enda lösningen är väll att byta svingen så den blir högre eller har ni någon lösning på det?
bilder kommer senare ikväll
hej.
har börjat bygga om pappas gammla GSX 1100 ef nu det som var tänkt var att bygga en dragbike, men vi(jag) ändra mig halvvägs efter rivningen och bestämde mig att bygga en caféfighter iställe. Det ska vara en blandning av nytt och gammalt
utgångsobjektet, för dom som inte vet hur den ser ut orginal
prestanda
gsxr 750 -93 framgaffel och framhjul och bakhjul
rs 40/36or
nytt rör 4-2/4-1(kom med förslag)
utseende
orginal tank
små dubbla lysen
ducati classic ända
upprättat clip-on styre
projekt(tråd) start
Nu har jag fått på dom större sulorna som jag var och köpter av en trevlig kille i stockholm, men nu har jag stött i problem och fått framgaffel vinkel som en chopper, och den har en markfrigång så att de : och den enda lösningen är väll att byta svingen så den blir högre eller har ni någon lösning på det?
bilder kommer senare ikväll
Last edited: