xibalba
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 13 May 2007
- Hoj
- GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Tjing!
Precis kört 2000mil med min Duke II 2002:a..
Satt och puttra på E4:an när det blev "klonk" bakhjulslåsning och ett spännande ögonblick medans man tröck in kopplingen och sicksackade förbi långtradarna ( låg i vänster fil) ..
Vad som orsakade min tvärnit var :
Jag vet att hälften här tycker man är idiot om man åker utan skinnställ , men samtidigt åker en jävla massa med KTM och Husaberg...
Tycker ni det är godkänt att dö pga jävligt dålig kvalitet?
Min kära duke väger fan som en stridsvagn och har hästar som ett får av äldre modell.. Varför ska en sån motor inte iallafall kunna hålla uppemot 10.000mil?
Känns fan säkrare att köpa en kinamoppe än att sprutta på en 5 år gammal hoj från ett europeiskt land?
Fråga 2 ... hehe nån som vet vart man kan köpa en billig LC4 motor? eller kåpa till motor..
Tips! Kör aldrig om när du kör skitkvalite (KTM) , du kan dö rätt kvikkt!!![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Precis kört 2000mil med min Duke II 2002:a..
Satt och puttra på E4:an när det blev "klonk" bakhjulslåsning och ett spännande ögonblick medans man tröck in kopplingen och sicksackade förbi långtradarna ( låg i vänster fil) ..
Vad som orsakade min tvärnit var :
![content.php](http://img604.imageshack.us/content.php?page=blogpost&files=img123/8594/img8087hz9.jpg)
Jag vet att hälften här tycker man är idiot om man åker utan skinnställ , men samtidigt åker en jävla massa med KTM och Husaberg...
Tycker ni det är godkänt att dö pga jävligt dålig kvalitet?
Min kära duke väger fan som en stridsvagn och har hästar som ett får av äldre modell.. Varför ska en sån motor inte iallafall kunna hålla uppemot 10.000mil?
Känns fan säkrare att köpa en kinamoppe än att sprutta på en 5 år gammal hoj från ett europeiskt land?
Fråga 2 ... hehe nån som vet vart man kan köpa en billig LC4 motor? eller kåpa till motor..
Tips! Kör aldrig om när du kör skitkvalite (KTM) , du kan dö rätt kvikkt!!
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)