Visst är det konstigt!!! SM på Sviestad

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Här kommer man i säng alldeles för sent, måste gå upp aptidigt (04.00) för att kunna leva upp till min egen ideologi "Fredagsträning är till för tunnisar!" och sätta sig i bussen och köra till Linköping, komma fram 08.00, besiktiga, anmäla, prata med alla (fan vad alla ska prata!?!), däckvärmare, frukost, aj ryggen :-(... och så hoppar man upp, åker runt och har bara hjärtligt kul, bara myser och trivs! Och sätter nytt PB!! Sänker en tiondel från racet i fjol och kör 1.00,1!!! LYCKLIG! 17:e tid! Fuck you everybody, här kommer jag!:tummenupp
Och sedan går det bara långsammare hela helgen! Tar i så jag ser stjärnor, får blodsmak i mun, bajs i kalsongerna, jag ser döden i vitögat VARJE VARV.... men inte fan hjälper det, det går 1.00,3 1.00,4 1.00,5 1.00,3.......................

Så då går det som det går, 16:e på lördagen och 20:e på söndagen. Gjorde bra race, körde om folk in i det sista, ingen före mig i resultatet hade långsammare bästavarv än jag och flera bakom mig hade snabbare bästavarv än jag. Hade kul fighter som jag vann och det är ju kul... Och inte blev jag varvad heller! men fan att man ska ha så svårt för att släppa på in i krökarna!:huvet

Kan det ha varit saknad? :confused: Saknad av Enrique? :va Jakob Atthage, du är en trevlig kille, och tack för köttbullarna, men det är inte som att dela tält med Jorpes!!! Det är något annat att höra hans tjat och dela hans mögliga Kabe Yokohama där vi TILLSAMMANS kan snarka på kapp! Erik, var är du??? KOm tillbaka!!!:krama

Annars kan man notera att det är himla trevligt i depån, många goa gubbar å tanter som alla ska snacka!! Fan vad det ska pratas hela tiden! :) Och apropå prata, BRA speakers, ni är som ett gammalt par som firat diamantbröllop, VÄL samkörda. Tack för Tältplatsen Jakob med familj, kul att ni stod ut!
En ganska bra helg...:gnissla

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Kan det vara tidig morgon och köra i många timmar etc som sedan sätter sina spår i koncentrasion och ork?

Även om träning är för kärringar kan det vara soft att vara framme kvällen före, packa upp och slappna av med en öl. Gå banan och hitta känslan :tummenupp

Vinna racet är oviktigt om de rätta fighterna vinns :yoparty

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ja du Mozz, det måste bero på att din livskamrat Chorez nuförtiden är för fin i kanten för att köra SM, självklart måste Chorez utmärka sig genom att köra PRO SBK, den vanliga SM serien är ju blase' och saknar flärden som STCC bjuder på.

Gridgirls och skumpa är vardagsmat för den bortskämde Chorez, tänk om han kunde svälja sin stolthet och komma hem igen, vi saknar den ruttna Transiten och husvagnen med körförbud.

Mozz utan Chorez är som Batman utan Robin.

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Jawohl. det blir som Tony säger "inte samma spets" i STCC depån som vid SM tävlingarna...

Köttbullar. -Det var det värsta!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...