http://orebro.expressen.se/nyheter/1.1201630/orebros-kvinnor-ar-fetast-i-hela-sverige
Då blir det till att sova på soffan idag då.
Då blir det till att sova på soffan idag då.
16% skulle jag snarare kalla en sjättedel... tidningar
I och med att dom e så jefla feta så utgör dom 20% !!!
Kanske något drastiskt.. Däremot borde man eventuellt tvångssterilisera dumma människor.. Måste tänka på artens fortlevnad..Eller så kan man införa dumskatt, alla som är dumma i huvudet får betala straffskatt. Alla får gratis skola och är man dum efter det så skjuts man och pengarna delas ut bland alla smarta.
Sluta tryck i er socker! Hur svårt kan det va? "det är samhällets fel" Jevvla larv
Varje gång man är och handlar ser man en chey stå i kassakön med enbart en snickers, en godispåse eller nåt annat skit. Det kan vara allt ifrån svagfeta, mc-donaldsteens till affärskvinnor men Jag har aldrig sett en kille enbart köpa godis. Varför ska cheyer alltid snaska på en massa skit (i bland är det bra att dom gör det)
Jag kan inte äta socker, då blir Jag varm
Sluta tryck i er socker! Hur svårt kan det va? "det är samhällets fel" Jevvla larv
Varje gång man är och handlar ser man en chey stå i kassakön med enbart en snickers, en godispåse eller nåt annat skit. Det kan vara allt ifrån svagfeta, mc-donaldsteens till affärskvinnor men Jag har aldrig sett en kille enbart köpa godis. Varför ska cheyer alltid snaska på en massa skit (i bland är det bra att dom gör det)
Hey, jag har en film.. Ett ögonblick..När är det bra med tjejer som snaskar på skit? Låter ganska äkklit!
Hey, jag har en film.. Ett ögonblick..
(leta, leta)
Jo, här är den.. http://www.flurl.com/item/2girls1cup_Official_Video_u_279710
..
När är det bra med tjejer som snaskar på skit? Låter ganska äkklit!
Leta? Jo eller hur...den där har du ju som gadget i Vista.
Svagfet!
Vem kan värja sig mot detta..Ja, förr i tiden (syftar på bla 40-talisterna) så var folk smällfeta, de åt knackwurst med surkål, bruna bönor med fläsk och hällde flottet över bönorna, mm. Det var med kräm i den fettomaten. I dag äter kidzen på mak dånald och bortsett från sockret i kolan och flottet på stripsen så är det energi och näringsfattit. Dom blir bara mjukfeta och har inga axlar. kolla så får ni se.
Nä tacka vettje gamla skolans fetton! De var stenhårda med isterbukar havande kvinnor blev avundsjuka på.
...och hällde flottet över bönorna..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |