Moooohahahahaha!

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Fetskatt borde införas, eller gratis träningsläger och blir man fet efter det får man betala en straffskatt.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Eller så kan man införa dumskatt, alla som är dumma i huvudet får betala straffskatt. Alla får gratis skola och är man dum efter det så skjuts man och pengarna delas ut bland alla smarta.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Sluta tryck i er socker! Hur svårt kan det va? "det är samhällets fel" Jevvla larv :mad:

Varje gång man är och handlar ser man en chey stå i kassakön med enbart en snickers, en godispåse eller nåt annat skit. Det kan vara allt ifrån svagfeta, mc-donaldsteens till affärskvinnor men Jag har aldrig sett en kille enbart köpa godis. Varför ska cheyer alltid snaska på en massa skit (i bland är det bra att dom gör det)

Jag kan inte äta socker, då blir Jag varm:mad:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jag skrattar åt feta människor.. HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

(men, varför står det 109kg när jag ställer mig på vågen?)

Eller så kan man införa dumskatt, alla som är dumma i huvudet får betala straffskatt. Alla får gratis skola och är man dum efter det så skjuts man och pengarna delas ut bland alla smarta.
Kanske något drastiskt.. Däremot borde man eventuellt tvångssterilisera dumma människor.. Måste tänka på artens fortlevnad..

:3freak

..

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Sluta tryck i er socker! Hur svårt kan det va? "det är samhällets fel" Jevvla larv :mad:

Varje gång man är och handlar ser man en chey stå i kassakön med enbart en snickers, en godispåse eller nåt annat skit. Det kan vara allt ifrån svagfeta, mc-donaldsteens till affärskvinnor men Jag har aldrig sett en kille enbart köpa godis. Varför ska cheyer alltid snaska på en massa skit (i bland är det bra att dom gör det)

Svagfet! :rofl

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..

När är det bra med tjejer som snaskar på skit? Låter ganska äkklit!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

Ja, förr i tiden (syftar på bla 40-talisterna) så var folk smällfeta, de åt knackwurst med surkål, bruna bönor med fläsk och hällde flottet över bönorna, mm. Det var med kräm i den fettomaten. I dag äter kidzen på mak dånald och bortsett från sockret i kolan och flottet på stripsen så är det energi och näringsfattit. Dom blir bara mjukfeta och har inga axlar. kolla så får ni se.

Nä tacka vettje gamla skolans fetton! De var stenhårda med isterbukar havande kvinnor blev avundsjuka på.

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6

Helt rätt. Det enda tjejer skall snaska är kotte.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Ja, förr i tiden (syftar på bla 40-talisterna) så var folk smällfeta, de åt knackwurst med surkål, bruna bönor med fläsk och hällde flottet över bönorna, mm. Det var med kräm i den fettomaten. I dag äter kidzen på mak dånald och bortsett från sockret i kolan och flottet på stripsen så är det energi och näringsfattit. Dom blir bara mjukfeta och har inga axlar. kolla så får ni se.

Nä tacka vettje gamla skolans fetton! De var stenhårda med isterbukar havande kvinnor blev avundsjuka på.
Vem kan värja sig mot detta.. :rofl

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...