Dagens Gay-grej

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hej!
Jag tor vi är många hetero-, bi- eller homosexuella (eller andra) som medvetet eller omedvetet gör gay-grejer.
Idag t.ex. så tog jag nästan på mig vita jeans och baby-blå piké, det hade varit sjukt gay. Jag hade tänkt mig ett par bruna mocca-loafer till detta.
Detta hade så klart varit mega-gay.

De vita jeansen har jag bara använt en gång, det var en konstig känsla. Jag tog hela kitet när jag ändå höll på:

Röd t-tröja
Röd/vita solglasögon (fett färganpassat)
Axelväska (det är sant!!!""!11)
Ovan nämnda loafers
Bra solbränna

Vad gör ni för dagliga gay-grejer?

faggot.gif
2xGay.gif


Och för att ingen ska känna sig illa till mods så kan jag meddela att jag har frågat OT-bögen Jörgen via PM om det här, vad han tycker mm. Han tycker vita jeans är okej på sexpartner men inte på någon för stadigt förhållande om jag minns rätt. Det tog ett tag innan jag samlade mod till denna gay-grej så det var ett tag sedan.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
...och sen stoppade du hörlurarna, till din vita ipod, i öronen och slog på Boten Anna....
 

Dr.Bike

Guest
Är detta sant Markus!?
jag är chockad!
Du ÄGER alltså ett par vita jeans??

*stum*

Vet inte vad jag ska säga eller tro, men om du iaf ljugit och sagt att du råkade ta TJEJENS vita brallor...
Men å andra sidan, karlar som kommer i sina kvinnors kläder ÄR förmodligen rätt kvinnliga... alternativt ihop med en flodhäst.

Å axelväska... ja jag skrattar got nu ska du veta!

Modigt? Eller bara fjolligt?
Ja många ser man i sin vardag som guds tärning nog ställde sig på högkant för när han slog om vilket kön det skulle bli...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
...och sen stoppade du hörlurarna, till din vita ipod, i öronen och slog på Boten Anna....

Jag har tyvärr ingen iPod, men jag har Boten Anna i ett antal olika versioner på min vita laptop, duger det?

Å axelväska... ja jag skrattar got nu ska du veta!

Här får du lite mer:
Axelväska, köpt i Rom

Det är ju fan mega-homo, åka till Rom och köpa axelväska. Ska bli titeln på mina memoarer:
En axelväska i Rom

:yoparty
 
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
- "You know this is the time when you explain the hat!"
...eller...
WTF!

[YOUTUBE-ID]LTk_h_DJHiE[/YOUTUBE-ID]
 

Dr.Bike

Guest
Här får du lite mer:
Axelväska, köpt i Rom

Det är ju fan mega-homo, åka till Rom och köpa axelväska. Ska bli titeln på mina memoarer:
En axelväska i Rom

:yoparty



Jag må säga att det är riktigt modigt att "komma ut" såhär på en så grabbig sajt.
Även om ju du "naturligtvis inte är gay!" på nåt sätt... :hihi


HomO och Gayrörelsen applåderar iaf, och alla bögasr "sanning" och profetia har än en gång gått i uppfyllelse:
-Se där. Där har vi en till.
Bara det att han inte vet om det än...
ALLA är gay innerst inne.
Sådeså!


:D
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag må säga att det är riktigt modigt att "komma ut" såhär på en så grabbig sajt.
Även om ju du "naturligtvis inte är gay!" på nåt sätt... :hihi


HomO och Gayrörelsen applåderar iaf, och alla bögasr "sanning" och profetia har än en gång gått i uppfyllelse:
-Se där. Där har vi en till.
Bara det att han inte vet om det än...
ALLA är gay innerst inne.
Sådeså!


:D

Fast vänta här nu, tanken var att vi alla skulle bidra med gay-grejer, inte bara beskåda min feminina sida.
Om jag ger dig en ledtråd då till vad du förväntas bidra med:
Att ha kontorsjobb men på fritiden gå runt i snickarbyxor (inkl onödiga verktyg hängandes). Det om något är YMCA.
Så, berätta nu om hur du känner dig i dina fina snickarbyxor. :)
Het? Manlig? Stark?
 

Dark_Messenger

Guest
Jag går ofta i rosa pikétröjor och sweaters med inslag av rosa. Jag tycker rosa är en snygg färg. Jag kallar det att bejakar min manlighet. Om det är gay? En del av mina polare tycker det. Jag bara garvar, jag tycker det är über. En klockren kombo!? Schysst solbränna, Rosa pikétröja, vitt tjockt bälte, svarta jeans, vita lågskor. :tummenupp

Jag är hetero och mycket säker på min sexualitet. :)

Funderar även på att lacka min R1:a rosa. Kanske med något litet hjärta på tanken också bara för att jävlas riktigt mycket.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Fast vänta här nu, tanken var att vi alla skulle bidra med gay-grejer, inte bara beskåda min feminina sida.

- Jomen hur kul är det?! Ingen kommer ju ens komma i närheten. Det är ju som att jämföra "papercuts" med en krigsveteran som fått armar och ben bortsprängda.
 

Dr.Bike

Guest
Fast vänta här nu, tanken var att vi alla skulle bidra med gay-grejer, inte bara beskåda min feminina sida.
Om jag ger dig en ledtråd då till vad du förväntas bidra med:
Att ha kontorsjobb men på fritiden gå runt i snickarbyxor (inkl onödiga verktyg hängandes). Det om något är YMCA.
Så, berätta nu om hur du känner dig i dina fina snickarbyxor. :)
Het? Manlig? Stark?

Jag känner mig otroligt gayig - för det mesta!

Men det beror inte på de där snickarbyxorna. Även om det ÄR VP-varning på dem, det har du fan rätt i! :)
Men som sagt de är inte ett ATTRIBUT för mig, eller en ACESSOAR.
De är ett nödvändigt ont.

Så de är alltså INTE valda för att framhäva min inre dolda personlighet!

Ska fundera på om jag gör nåt gayigt i min vardag... men jag kan inte komma på nåt nu, på rak arm...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag går ofta i rosa pikétröjor och sweaters med inslag av rosa. Jag tycker rosa är en snygg färg. Jag kallar det att bejakar min manlighet. Om det är gay? En del av mina polare tycker det. Jag bara garvar, jag tycker det är über. En klockren kombo!? Schysst solbränna, Rosa pikétröja, vitt tjockt bälte, svarta jeans, vita lågskor. :tummenupp

Jag är hetero och mycket säker på min sexualitet. :)

Funderar även på att lacka min R1:a rosa. Kanske med något litet hjärta på tanken också bara för att jävlas riktigt mycket.

Bra input. Jag har många rosa plagg. Piké, skjorta, kalsonger och strumpor.

Men som sagt de är inte ett ATTRIBUT för mig, eller en ACESSOAR.

Mister, vi har inte ens börjat med attribut än.
Snart kommer jag berätta om alla mina solglasögon och bälten, då kommer du storkna.
Väskan är en nytto-grej.
De är ett nödvändigt ont.

Det är just det de inte är, du är inte hantverkare och du kunde meka däck i jeans.

:blah
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Bra input. Jag har många rosa plagg. Piké, skjorta, kalsonger och strumpor.

Män som har rosa kläder är... vad ska vi säga...
"Tilltvingat" säkra i sin manlighet.
D.v.s de VILL egentligen INTE bära dessa plagg.
Men såsom en tvångseurotisk tanke kan de inte låta bli, just bara för att "bevisa" att de är säkra i sin identitet, eller just som mörkkrets budbärare så träffande erkände: "bara djävlas"

INGEN (man) bär alltså rosa kläder helt naturligt.
Det finns klara tvångstankar bakom! :mattias

;)
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Min garderob är helt otroligt straight, jag förvisso en ljusrosa skjorta men till mitt försvar så var det inte jag som köpte den. Jag betalade iofs men jag valde den inte! Rosa är alldeles för mycket Stureplan med kotlettfrilla i min inskränkta värld för att jag ska känna mig bekväm i det.

Hursom, jag har en tendens att liksom sträcka ut lillfingret när jag dricker espresso eller nåt annat ur en liten kopp. Sen har jag enligt uppgift uppenbarligen nån gayig knyck på handleden då och då när jag pratar eller går.
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Vet inte om det är så mycket gay, men helt klart har jag några kvinnliga sidor som kommer fram ibland. Och jag förnekar dom inte, bara erkänner för mig själv att dom finns och att jag måste leva med dom.

Mina kvinnliga sidor...

1. Tar ibland fel på höger och vänster
2. Får kärringstopp på bilen
3. Misslyckas med att fickparkera
4. Känner behov av att älta helt onödiga saker.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag har en del riktigt bra grejer kvar men det känns som att Dr.Bike ska analysera sina snickarbraller innan jag ger mer info.
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top