abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
skulle byta luftfilter på min trajja t595 och råkade ha sönder honan som sitter till bränsleanslutningen när jag skulle lyfta upp tanken, ringde till johans mc i gbg och beställde en ny (fråga inte vad fanskapet kostade ), frågade killen att eftersom dom lagerför sådan honor så är det väl rätt vanligt att 595 ägare har sönder dom, ja jo så kan det nog vara säger han, frågar honom om dom verkligen är så sköra och undrar om dom inte finns honor som tillverkas av ett annat material varpå han svarar, nja jo jag vet att det finns pirattillverkade i metall, jaha fan va bra säger jag, skulle du kunna tipsa om vart man kan få tag på sådan??? nja nej kommer inte på det just nu men jag vet att det finns, ehh ok ok säger jag, hur som helst, honan anlände idag och tro fan att jag hade sönder den också, den går ju inte att skruva på när man kommit halvvägs så är det precis som att det bara säger tvärstopp eller så använder jag fel verktyg dom är riktigt sköra dom där plasthonorna så nu till min fråga, är det någon som vet vart man kan få tag på sådana där honor tillverkade i ett annat material än plast så vore jag mkt tacksam
bifogar ett par bilder!
bifogar ett par bilder!