KTM 950/990 SM-åkartråden

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -16
Här styr vi upp samåkning för alla oss i Göteborgsområdet som puttar motardvärldens motsvarighet till Belgian Blue: 950 och 990 Supermoto!
:yoparty

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Välkommen! När kör vi nästa gång då? Tack för senast allihop även om det var ett tag sen.

Går på semester nästa vecka, då kan jag när som. Vädret e ju halvkass nu, men på torsdag kväll denna vecka ska det va uppehåll enl SMHI. Vad sägs om att dra en repa då?

Ling

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2007
Hoj
2006 KTM 950
låter fint de bara det blir bra väder.....inge kul om det kommer regnskurar el dyl.

Speedstar

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
KTM 950 SM
Tja, min polare välte min hojj när han skulle provsitta den så nu behöver jag en svart kylvingskåpa på höger sida. Är det nånn av er som har en tillövers eller vet var man kan få tag i en billigt?

b-rude

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
Tja, min polare välte min hojj när han skulle provsitta den så nu behöver jag en svart kylvingskåpa på höger sida. Är det nånn av er som har en tillövers eller vet var man kan få tag i en billigt?

Kan tyvärr inte hjälpa dig där, men det kan nog finnas folk som sitter på dubbla uppsättningar kåpor - kolla även i den andra 950 SM-tråden. Funkar inte det så är det väl att beställa från KTM som gäller (snacka med t ex Johans MC). Observera dock att om dekalen gått sönder så kan det va så att du måste köpa hela dekalsetet (tror inte man kan köpa enskilda dekaler) och det kostar en nätt liten peng. Kalaset slutar nog lätt på ett par tusingar...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln