Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
så vitt jag sett finns det ännu ingen specifik tråd för oss som kör tvåtaktsyamma i den modellspecifika delen av forumet så nu tänkte jag att det var dags att starta en
här kan vi diskutera, jämföra, visa upp och samtala om våra klassiska gamla 2T-racers så att det står härliga till!
själv har jag då en yamaha RD350LC från 82, en nyligen renoverad och nylackad liten sak som jag ska strypa till 25kw och ha som min första "riktiga" hoj
har alltid gillat tvåtakt och framförallt yamahas rd-modeller... det är något speciellt med ljudet, röken, accet och känslan liksom...
drömhojen är en RD500 men det kändes som lite overkill såhär i studentåren så det fick bli en resonabel 350 istället
här har ni skönheten
någon mer?
här kan vi diskutera, jämföra, visa upp och samtala om våra klassiska gamla 2T-racers så att det står härliga till!

själv har jag då en yamaha RD350LC från 82, en nyligen renoverad och nylackad liten sak som jag ska strypa till 25kw och ha som min första "riktiga" hoj
här har ni skönheten

någon mer?