Helsingborgstrippen Lördag 26/7

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Folk tjatar som jävla kärringar så jag får väl starta en tråd då! Jaaaaa ni vet hur fan det går till.

När: Lördag 26/7

Var: Statoil Midhem

Tid: 19.oo

Då ska alla ha ätit, skitet, pissat och badat klart! Förmodligen blir det ett par bilar på släp eftersom vissa är hojlösa! :gnissla

Dom som inte ska ut och supa skallen i bitar, komsikom! :tummenupp :D

GSXR Junior

RadicalRider
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
GSXR1000
Det är festival i stan på lördag.

... Ni lär se mig dyngrak någonstans i stan...

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Absolut fel dag att komma hit & kolla race, lär nog inte bli så mycket folk, med tanke på att det är FESTIVAL :yoparty

men kör ni genom stan & ser nån full jävel som vinkar, så e det säkert jag :D

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
har troligt viss börjat käka vid den tiden men får se på lörda

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
KTM 990 med packväskor!
Vafan? Är det ingen som har ett jobb som de måste gå till på helgerna? Verkar som att jag är den största bitchen av alla :va
Här ska inte supas något alls, så ev. hänger jag på till Hbg. Får väl göra en avvikande manöver tidigt dock eftersom man ska upp tidigt på söndag.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Vafan? Är det ingen som har ett jobb som de måste gå till på helgerna? Verkar som att jag är den största bitchen av alla :va
Här ska inte supas något alls, så ev. hänger jag på till Hbg. Får väl göra en avvikande manöver tidigt dock eftersom man ska upp tidigt på söndag.

Nä, här är det dessutom SEMESTER!!!! :yoparty Men jag skiter i Hbg likt förbannat. Jag ska stå och humma till diverse låtar istället ikväll vid 19. :hihi

maiden.jpg

"Woe to you, oh earth and sea. Where the Devil sends his beast with wrath because he knows the time is short. Let him who hath understanding, recon the number of the beast. For it is a human number, the number is.....sixhundredandsixtysix....!"

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana

Jo jag, slutar jobba vid 21 ikväll och sen börjar jag 08 på imorgon till 08 på måndag. Så det blir ingen körning för mig alls tyvär. :huvet :huvet :huvet

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jo jag, slutar jobba vid 21 ikväll och sen börjar jag 08 på imorgon till 08 på måndag. Så det blir ingen körning för mig alls tyvär. :huvet :huvet :huvet

aah ja som tycker synd om mig för att jag måste jobba men d e nog mer synd om dig. :näsblod :D stackare......

Dom som är tveksamma inför hbg och att där är festival så kommer det nog va rätt bra för oss som ska till strippen. tror snutarna kommer ha rätt fullt upp med att hålla ordning på festivalen så vi lär nog slippa dom. :tummenupp

Last edited:

Madeye

TouringBeatch
Gick med
6 Jun 2006
Hoj
KTM 990 med packväskor!

ÄNTLIGEN någon som är mer whipped än mig :D
Jag har ju "vanlig dag" idag, men igår var det 7.30-22.30 och imorgon 8-22 :mad: :va :huvet
Jag måste nog köpa en Triss och vinna lite cash:)

Lite OT nu, sry för det. Jag dyker med stor sannolikhet upp. Blir det så sent så att man ska slänga på sitt originalvisir? Har för stark lampa fram ändå så jag kanske kör hem innan den blir mörkt.:gnissla
(Ja jag vet att jag är gammal och gnällig) :tungan

Last edited:

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
aah ja som tycker synd om mig för att jag måste jobba men d e nog mer synd om dig. :näsblod :D stackare......

Dom som är tveksamma inför hbg och att där är festival så kommer det nog va rätt bra för oss som ska till strippen. tror snutarna kommer ha rätt fullt upp med att hålla ordning på festivalen så vi lär nog slippa dom. :tummenupp

Tack för omtanken, om den nu inte var ironisk :va

Ha de så kul där uppe iallfall :hojbusa

ÄNTLIGEN någon som är mer whipped än mig :D
Jag har ju "vanlig dag" idag, men igår var det 7.30-22.30 och imorgon 8-22 :mad: :va :huvet
Jag måste nog köpa en Triss och vinna lite cash:)

Lite OT nu, sry för det. Jag dyker med stor sannolikhet upp. Blir det så sent så att man ska slänga på sitt originalvisir? Har för stark lampa fram ändå så jag kanske kör hem innan den blir mörkt.:gnissla
(Ja jag vet att jag är gammal och gnällig) :tungan

Fast jag tror ändå dina pass är värre än mina, vet inte vad du jobbar som men jag lär ju förhoppningsvis få vara ute i solen hela dagen imorgon :yoparty finns ju inget drygare än att behöva stå inomhus och missa det fina vädret.

Last edited:

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
ja e' där uppe.. så de så... kom gärna inom festivalen sen å festa en stund me.. RING....

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
ja ja måste säga att de e en oerhört bra planering ni har på era träffar :p sen undrar ni varför fler inte kommer :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
ja ja måste säga att de e en oerhört bra planering ni har på era träffar :p sen undrar ni varför fler inte kommer :D

vad har planeringen med saken att göra? planeringen va att träffas midhem kl 7 och köra till hgb. sen att det inte dyker upp folk har nog inte så mycket med det att göra.
tycker du det är lite folk på torsdagarna? :va

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
efter som vissa folk inte läser i tråden och ser att man ska ha ätit och vara klar etc så blir det ju som det blir

Quman

Radical Riders
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Honda CBF600SA -09
vad har planeringen med saken att göra? planeringen va att träffas midhem kl 7 och köra till hgb. sen att det inte dyker upp folk har nog inte så mycket med det att göra.
tycker du det är lite folk på torsdagarna? :va

ja bara skojar men när vi skulle iväg va de fint alla ville olika saker :p

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM