Motardträff i Stockholm IDAG 26/7-2008

MikaelG89

SveaMoto crew
Gick med
26 Jun 2007
Hoj
KTM 690SMC-R -12, Suzuki VZ800 -00, GasGas 280TXT -01, Gocart med Husaberg 650motor.
Motardträff i Stockholm 1/8-2008

Hej! det är väll lika bra att vi gör en likadan träff nu på fredag den 1/8-2008 som den vi hade förra helgen!

Vi tänkte börja träffen på tullinge flygfält vid 18.00, (För er som inte hittar dit så kommer det finnas möjlighet att mötas upp utanför McDonald's på sveavägen och utanför AVAmc kl17.00) Där vi börjar med att lära känna varandra och leka av oss.

När vi börjar ledsna på tullinge blir nästa destination slingerbulten/rosenhill där vi fikar lite, samt kör ett par vändor innan vi beger oss till jordbro industriområde där vi kan leka lite till innan kvällen börjar röra sig mot sitt slut.

Självklart kommer vi även guida er som behöver tillbaka till mötesplatserna

Vi kommer att ta med en videokamera men vi hoppas att ni också gör det så vi kan föreviga kvällen. Glöm INTE att ta med er vatten!

Schema:

17.00-17.20 möts vi upp utanför AVAmc och Donken på Sveavägen
18.00 anländer vi på tullinge flygfält

Kontakt:

MikaelG89@hotmail.com MOB: 073-6565432 AVAmc GUIDE
Gellio@email.com MOB: 073-2080080 SVEAVÄGEN GUIDE

1.MikaelG89
2. ???

Last edited:

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Honda CBR900RR
Satans vad varmt det är idag. Jag och vargasisarocker dyker iallafall upp vid Ava.

1.MikaelG89
2.Gellio
3.Centertanksen(jo jag kommer)
4.ramsen
5.vargasisarocker

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
Röd
inte för att vara nån partypooper men dom är SVINgriniga på motorcyklister som vistas på tullingeflygfält nu när det är bostäder över nästan hela skiten..

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
DAMN IT! Bor typ 100 meter från AVA men är helt bizzi tonight asså :(

MikaelG89

SveaMoto crew
Gick med
26 Jun 2007
Hoj
KTM 690SMC-R -12, Suzuki VZ800 -00, GasGas 280TXT -01, Gocart med Husaberg 650motor.
inte för att vara nån partypooper men dom är SVINgriniga på motorcyklister som vistas på tullingeflygfält nu när det är bostäder över nästan hela skiten..

vi har varit där ungefär en gång var tredje dag i snart 3 veckor och det är ingen som har klagat på oss... inte ens körskolan....:va

DAMN IT! Bor typ 100 meter från AVA men är helt bizzi tonight asså :(

okej:( men ta våra nummer/msn iaf, vi e ute och kör nästan varje kväll:)

1.MikaelG89
2.Gellio
3.Centertanksen
4.ramsen
5.vargasisarocker
6.paere89(anlänger kanske senare)
7.tre killar från uppsala, kanske kommer

Last edited:

kiddie

"Medlem"
Gick med
30 Nov 2006
Hoj
ingen direkt körbar
Om jag inte svettas ihjäl i stället så hakar jag på och kollar om det går för sig. Jag är helt färsk med motard och känner mig än så länge tryggast med bägge hjulen i backen.

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
Om jag inte svettas ihjäl i stället så hakar jag på och kollar om det går för sig. Jag är helt färsk med motard och känner mig än så länge tryggast med bägge hjulen i backen.

aa det är jävligt varmt ute just nu men de blir perfekt för kvällen ;) du kör på det sättet som känns bäst för dig! vi ses!

KTManders

Medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
KTM 990 sm
synd att jag inte såg detta meddelande tidigare, bor själv i närheten av tullinge, så jag hänger gärna med någon annan gång! Hade

Vargasisarocker

Barnslig
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
KTM Duke 2
varmt? bara lite lätt ljummet :p eller var väl pissvarmt och man typ svettades ihjäl, men var fan nice för det :)

jag har paj på ryggen så jag tog det jäkligt piano, inte för att jag direkt kan köra på bakhjulet och så, men nice att bara softa lite ändå och vi körde ju slingerbulten med

Last edited:

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Honda CBR900RR
Ja satan vad varmt det var!

Har nog aldrig varit med om att det trillat så mycket delar av hojen. Detta trillade av:
- Verktygslådan
- En skruv i motorn så att det bara sprutade ut olja (tur att micke hittade verktygslådan)
- Hållaren till ljuddämparen (precis innan jag var hemma)

Last edited:

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Hoj
Motard
haha ja tyckte att det var najs igår! borde göra det igen men typ 10 pers till! haha vi ses

Vargasisarocker

Barnslig
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
KTM Duke 2
kände mig fan nästan bakis idag när jag vaknade, tror man har duktig vätskebrist, svart mc jacka igår kändes inte helt rätt, men jag tror att man kunde typ kört naken och ändå svettats ihjäl igår...

Tror staffan får byta nick här på sporthoj till något annat en centertanksen, känns inte direkt som om det passar på hans hoj...

MikaelG89

SveaMoto crew
Gick med
26 Jun 2007
Hoj

fan det e klart du skulle följt med, gör inget om man e ny eller inte e så bra... e ju kul iaf:) och man lär sig massvis:)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln