[YOUTUBE-ID]mQQM-wcvx3w[/YOUTUBE-ID]
Satte upp den i bänken igår för att se om den gick snålt eller ej.
Det är samma bänk som min förra YZF-R6 2001 med Kn-filter och fullflödesdämpare (ojusterad) lämnade 97hk. (injusterad 101hk)
Max Power 69,7
Max Torque 50,15
Så 27 hästar skiljer det mellan att åka supermotard eller sportis
Blev skapligt sugen på en Powercommander efter att mecken berättade att han hade programvara så att hans dator kunde justera varje cell beroende på vad bredbandslamdan sa och mata in den mappen i powercommandern sen. Då skulle nog motorcykeln bli en aning mer lättkörd.
Men lite snålt innan varvstopp och en dipp vid 8000rpm som kunde bero på avgasystemet enligt honom.
Kn-filter och Silmoto SXV system är det enda som är bytt.
Satte upp den i bänken igår för att se om den gick snålt eller ej.
Det är samma bänk som min förra YZF-R6 2001 med Kn-filter och fullflödesdämpare (ojusterad) lämnade 97hk. (injusterad 101hk)
Max Power 69,7
Max Torque 50,15
Så 27 hästar skiljer det mellan att åka supermotard eller sportis
Blev skapligt sugen på en Powercommander efter att mecken berättade att han hade programvara så att hans dator kunde justera varje cell beroende på vad bredbandslamdan sa och mata in den mappen i powercommandern sen. Då skulle nog motorcykeln bli en aning mer lättkörd.
Men lite snålt innan varvstopp och en dipp vid 8000rpm som kunde bero på avgasystemet enligt honom.
Kn-filter och Silmoto SXV system är det enda som är bytt.