Vad är det som händer på fredag? Typ broms- och kurvkurs eller är det vanlig bandag?
Fan jag borde ha gått med smc för länge sedan. Skulle vilja göra denna kursen!
Gå med idag, det gjorde jag; gratis resten av 2008.
Snabbt gick det: fick mailkontakt med en vänlig själ på SMC och hon gav mig mitt medlemsnummer direCkt. Anmälde mig som reserv på lördag men det blir nog svårt att slinka med då det var 5 före eller så...
Funderar dock på att göra en liten nöjesutflykt nedåt Falkenberg på okända vägar, titta lite på raketerna och sedan leta sig hemåt framåt eftermiddagen.
Jag är långsam, försiktig och har aldrig varit där förut...men kanske vill ngn hänga på/åka före/göra sällskap?
Tje, enligt Smhi så kommer det ju inte att regna Så det är mycket väl möjligt att jag och en annan kompis ska ut och köra, kan mycket väl bli ner till Falkenberg Hör av mig isåfall innan
Jag och en polare ska köra steg 3 på Lördag.
Bensin: Preem finns vid motorvägsavfarten där man svänger av. Vi ska stanna där och fylla upp på vägen till banan. Om du ska iväg och tanka finns risk att du missar ett körpass, är ca 6km till macken. I Juni var vi på steg 2 och då började soppalampan lysa framåt eftermiddagen, då hade vi iofs kört släp ner och hade dunkar med. Nu blir det till att hoppas att det räcker... Det gör det förhoppningsvis.
I ryggsäcken: Fukt och lite kex brukar det bjudas på, ta med extra om du vill. Vattenflaska är praktiskt.
Ljudkrav: Bör nog inte vara problem. Allmän rekommendation, särskilt om man är osäker på hur mycket det bullrar, är att slå av på gasen något precis i slutet på start/mål-rakan där mätningen sker.
Vädret verkar bli bra, kommer att bli en toppendag!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |