FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
Sitter och åker runt i en Skoda Pickis nu. Åker relativt långt när jag väl åker och då är den inte nå vidare bekväm. Hög ljudnivå och för att kunna ligga 110-120 känns det som motorn varvar sönder (ingen varvräknare...). Annars gillar jag bilen, billig lixom. Funderar på att byta bil utan att behöva byta ner mig i allt för mycket. Enda som jag egentligen kan tänka mig byta ner mig i är väl årsmodell. Men vill att den ska vara högre växlad, helt ok ljudnivå även om det inte är primärt, billig - både i drift (soppasnål och ok priser på reservdelar, gärna lättmeckad) och försäkring.
Har kikat på Jumpy/Expert. 3-sits är aldrig fel.
Vad finns det mer för vettiga alternativ? Kör enduron på den emellanåt så endera pickis eller ok höjd i skåp.
Hade en Hiace ett tag, men drog rätt saftigt med sås, visserligen bensinare och automat, men ändå.
Har kikat på Jumpy/Expert. 3-sits är aldrig fel.
Vad finns det mer för vettiga alternativ? Kör enduron på den emellanåt så endera pickis eller ok höjd i skåp.
Hade en Hiace ett tag, men drog rätt saftigt med sås, visserligen bensinare och automat, men ändå.