hann se åtminstone 5 fotografer runt banan så nåt kommer väl dyka upp snart
Vart en kanondag i alla fall utan regn vilket SMHI egentligen hade utlovat.
Putte: körde du steg 1 i mellangruppen?
jeppJavisst! med dig va?
jepp![]()
Alltid kul att veta vilka härifrån som var med, nu är det väl bara att anmäla sig till den 13/9 på Gelleråsen![]()
Där ser manTack för en helgrym dag!
Du va kanon som instruktör!
Gav verkligen mersmak måste jag säga!!
Kul, hoppas vi ses på fler kurserGav verkligen mersmak måste jag säga!!
Hur gick det för dig att komma hem? Synd att jag och Mogge inte fick plats med din hoj i vår buss...
Jag kan bara instämma i att det var en underbar dag och att lite foton skulle vara kul![]()
// Per
(Också steg 1 mellangruppen, på Monster S4)
Kul, hoppas vi ses på fler kurserFast då ska jag köra R1:an. Blir lite svårt att hänga på 1000cc hojjar på rakorna.
Jag och min polare hade världens kanske världens sämsta kamera så jag har väl egentligen inget av värde att visa... Men jag såg också en del folk med seriösare prylar...
Nu finns det 308 bilder upplagda på adressen http://picasaweb.google.se/skania77 . Bilderna är komprimerade i ena mappen och i full storlek i den andra.
Fotograf är min blivande fru Elin Jonasson som jag är väldigt tacksam för att hon orkar vara med och tillfredställa våra egon då och då!
/Johan
Nu finns det 308 bilder upplagda på adressen http://picasaweb.google.se/skania77 . Bilderna är komprimerade i ena mappen och i full storlek i den andra.
Fotograf är min blivande fru Elin Jonasson som jag är väldigt tacksam för att hon orkar vara med och tillfredställa våra egon då och då!
/Johan
/Johan
Lägg gärna upp ändå som sagt, alla bilder som finns är kul att se!!
Våran instruktör sa även att han filma sista passet, men det kanske man inte vill se![]()
Troligtvis från lugn grupp då affe körde som instruktör där.Vilken grupp är filmen från?
Troligtvis från lugn grupp då affe körde som instruktör där.
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |