Stulen: KTM 690 SMC -08

vrod

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2007
Hoj
Honda VFR -05, Frankenstein GSX-R 750WS Fighter/Café?? med TURBO under uppbyggnad........... å en Katana -82a.....
Som det står i skriften så har polare blivit av med sin motard i låst garage med lås på.

Vart? Biskopsgården Godvädersgatan i garagelängan som är längst upp jämte fotbollsplanen för er som känner till stället.

När? Natten mellan Söndag 31/8 och Måndag 1/9

Hur? Uppbruten garageport, han såg nu på morgon att den var släpad ur garaget.

Tommy heter killen som äger den.
Om det är någon som har sätt något får ni gärna ringa honom på 070-3691746

Glömde en sak.

Reg.nr. JMD 864

Den är KTM orange som de flesta med Akra pipa.

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Håller ögonen öppna Tommy!

Btw, ägaren är Fast-T på forumet.

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Ska hålla ögonen öppna. Har ju ett gäng här borta som allt som oftast kommer körande på fordon som inte ser helt köpta ut.

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
Bor i det området, ska hålla ögonen öppna! Är ju en hel del joyrides däromkring...

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Ska hålla ögonen öppna. Har ju ett gäng här borta som allt som oftast kommer körande på fordon som inte ser helt köpta ut.

Ja det är ju det.. förstår inte hur vissa är funtade.. :mad: tacksam för tips!

Bor i det området, ska hålla ögonen öppna! Är ju en hel del joyrides däromkring...
Så jäkla less precis nu när den började gå bra och jag kännde den hur den beter sig... :mad: Kanon bra att det är fler som håller kolla man vet ju aldrig.. Ja det verkligen.. Ska nog flytta så fort jag får tag i något annat.. Tacksam för svar..

Förstår inte hur folk är funtade.. Är tacksam för alla tips som jag eller polisen kan få...
Ligger ute lite på andra ställen med:
http://www.stulnafordon.se/?fordon=370
www.blocket.se under Efterlysningar den kommer upp imorn och då även med bilder... ska lägga ut länken så fort den kommer upp..

Tommy

Last edited:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
ok ska kolla upp detta behöver en reservdels hoj...

ne skämt å sido ska hålla ögon å öron öppna dom brukar komma fram sabla gangsters

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
Jag har min hojj i päronens gargae. Tänkte gjuta ner öglor i marken som man kan fästa kedjan i. Borde hålla lite bättre. Då kan dom ju inte dra med sig den direkt. Rörelse larm kan också vara väl investerat.

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
http://www.blocket.se/vi/17908839.htm?ca=15_s

Bra det.. fler som har lite kolla så kanske kanske vi kan hittade den.. kan ju undra hur vissa är funtade när det gäller de.. fy fan...:mad:

ok ska kolla upp detta behöver en reservdels hoj...

ne skämt å sido ska hålla ögon å öron öppna dom brukar komma fram sabla gangsters

Jag har min hojj i päronens gargae. Tänkte gjuta ner öglor i marken som man kan fästa kedjan i. Borde hålla lite bättre. Då kan dom ju inte dra med sig den direkt. Rörelse larm kan också vara väl investerat.

Det är nog bäst att du gör det.. Ja precis sånt larm är ju kung oxå.. Less på att inte kunna köra hoj.. fy fan!! blir så jäkla less.. :huvet

Last edited:

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Inte ett ljud om den.... blir så less på allt folk! Ge fan i andras grejor jävla tattare! Köpte KTM för att åka på den inte för att sponsra andra dårar... Fy fan säger jag bara.... :mad:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Biskopsgården...

Var uppe och spanade lite, men såg bara några halvskumma moppar och en gul cross.

Ställ dig vid tappen och vänta/spana...små tankar behöver fyllas på!!!

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
I dag var den sedd på Väderilsgatan 42... Dårar...

"Kill them....kill them all....."

Har inte fått något stulet.. än.. ska man kanske säga.. Fan så trist! Hoppas du får tag på dom å hoppas du... nyper dom rejält i örat!:näsblod

Last edited:

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Biskopsgården...

Var uppe och spanade lite, men såg bara några halvskumma moppar och en gul cross.

Ställ dig vid tappen och vänta/spana...små tankar behöver fyllas på!!!

Ja du det som som vanligt de.. mycket skumma grejor här uppe.. Det var en som hade sett den på väderilsgatan 52 och det ligger ju inte direkt långt i från och någon annan som sett den vid Brunnsbo... Måste flytta.. Letar förbrilt efter ett nytt ställe även dock en garage eller mc garage att ställa hojen på när det nu blir.. :s så jäkla less.. kan dom inte fatt att de kan jobb och köpa sig en egen hoj.. fy fan! :mad: tack för stöd!

"Kill them....kill them all....."

Har inte fått något stulet.. än.. ska man kanske säga.. Fan så trist! Hoppas du får tag på dom å hoppas du... nyper dom rejält i örat!:näsblod
Ja du kan bara hålla med.. jag blir så jäkla less.. precis nu när man hade börjat köra in sig på hojen så är det nån eller några idioter som inte har mer innan för pannbenet som stjäler den.. Uscha! ja du dom skulle ha ett rejält med stryck sånna.. Som inte det var nog så är det vilda western här uppe! det skjuts hit och dit, gäng osv.. måste flytta härifrån.. letar förbrilt... :huvet

tack för stödet!

Last edited:

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
igår såg jag en ktm vid väderlekstorget, vid den dära "jihad" butiken. kan vara den men kan även vara en annan. det som jag stör mig på är de jäkla idioterna till fjortisar som bränner på utav bara den på nätterna. tur att min hoj står i ett ordentligt garage lååååångt härifrån.

erecxx

Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
lånar tråden lite eftersom min stöld är nästan samma som för fast-t...

Min 660 -04 blev stulen från samma garagelängor fast på andra sidan av parkeringen. Den är utrustad med akrahelsystem, orange kedja, nummerskylt i bakstänkan, borttagna dekaler. Dessutom så krashade jag lite lätt förra fredagen så handtagen var trasiga och plasten repig. Förrutom styrlås så hade jag ett larmlås i framskivan, ett bygellås i bakskivan som satt i en kätting som var virad runt en stolpe.

Eftersom hojjen var i rätt okörbart skick så har jag inte så mycket hopp om att någon kommer se kids köra runt på den, antagligen så ligger den halvt uppstyckad någonstans. Men om någon ser något så PMa eller ring 0702258490.

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
igår såg jag en ktm vid väderlekstorget, vid den dära "jihad" butiken. kan vara den men kan även vara en annan. det som jag stör mig på är de jäkla idioterna till fjortisar som bränner på utav bara den på nätterna. tur att min hoj står i ett ordentligt garage lååååångt härifrån.

Jaså.. okej.. ja de kan ju vara min det är en som sett en KTM 690 smc på värderilsgatan och sommarvädersgatan någonstans.. Ja det är ju så jävla irriterande fattar inte vart dom dårarna får pengar ifrån att få tag i grejorna eller är allt kanske stulet? förbannad är jag och det är bara för namnet.. ska man inte kunna ha sina grejor ifred eller!? :kulspruta:mad:

tack förtipset!

lånar tråden lite eftersom min stöld är nästan samma som för fast-t...

Min 660 -04 blev stulen från samma garagelängor fast på andra sidan av parkeringen. Den är utrustad med akrahelsystem, orange kedja, nummerskylt i bakstänkan, borttagna dekaler. Dessutom så krashade jag lite lätt förra fredagen så handtagen var trasiga och plasten repig. Förrutom styrlås så hade jag ett larmlås i framskivan, ett bygellås i bakskivan som satt i en kätting som var virad runt en stolpe.

Eftersom hojjen var i rätt okörbart skick så har jag inte så mycket hopp om att någon kommer se kids köra runt på den, antagligen så ligger den halvt uppstyckad någonstans. Men om någon ser något så PMa eller ring 0702258490.

Jaså.. inte du oxå.. va fan är det för fel på folk! tror jag tar mitt pick och pack och säger upp mig på jobbet och flyttar hem till norr där det är lite mer vettigt folk och man får ha sina grejor i fred.. fy fan.. Blir så less.. Jag ska hålla kolla ser jag nåt så ringer jag polisen eller ringer.. vad var det för Regnr på den? Hoppas du har bättre lycka.. mvh Tommy

Last edited:

erecxx

Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
Jaså.. inte du oxå.. va fan är det för fel på folk! tror jag tar mitt pick och pack och säger upp mig på jobbet och flyttar hem till norr där det är lite mer vettigt folk och man får ha sina grejor i fred.. fy fan.. Blir så less.. Jag ska hålla kolla ser jag nåt så ringer jag polisen eller ringer.. vad var det för Regnr på den? Hoppas du har bättre lycka.. mvh Tommy

Tack för stödet! Mitt regnr. är tzw373. Jag håller ögonen öppna för din ögonsten med.

Själv inflyttad från småland för ett år sedan, funderade skarpt på att flytta tillbaka jag med, där har vi inte ens lås på garaget!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring