Gälleråsen 28/8 - Bilder!

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Äntligen har jag hunnit kika igenom alla torsdagens bilder ifrån körningen.. (Fredagens dröjer ytterligare någon dag..) Var väl ungefär som för Putterazzi, väldiga problem med ljuset, så många bilder skulle behöva redigeras, men har inte den tiden just nu :näsblod

Har många många fler bilder som är bortrensade, så saknas det bild på dig kanske den ligger i skräpmappen. Pma så ska jag kika :)
Till er som redan har pmat: jag kikar igenom om det finns fler bilder på er imorrn..

Håll till godo :tummenupp (men nämn mig som fotograf om ni norpar bilden :tungan )

http://picasaweb.google.com/foto.emelie/GLlerSen080828#

(Om nån för övrigt undrar över hur jag lyckades trolla dit mig själv på x antal bilder så är det Ahead som håller i kameran under tiden :jäs )
 

Bifogat

  • IMG_4513.jpg
    IMG_4513.jpg
    205.4 KB · Visningar: 75
  • IMG_3806.jpg
    IMG_3806.jpg
    210.1 KB · Visningar: 84
Tycker du fick till riktigt fina bilder trots att banan spelade dig spratt bitvis och överexponerades .. :tummenupp :tummenupp
 
Lysande!
Förbaskat kul att du orkar lägga ner allt detta arbeta för oss andra.:tummenupp :tummenupp

Keep 'em coming.:yoparty
 
Ja jäklar det blir bara bättre & bättre!

Hur går det med inställningarna?
 
Snygga bilder! :tummenupp

Väntar med spänning på fredagens bilder.

Tack :)
Jobbar med dom för fullt nu :näsblod

Tycker du fick till riktigt fina bilder trots att banan spelade dig spratt bitvis och överexponerades .. :tummenupp :tummenupp

Tack så mycket! :)
Ja, det var verkligen klurigt det där. Solen låg ju på åt fel håll och när man har sina egna pass att passa hinner man inte ta sig iväg o leta efter bra platser att stå på :gnissla
Dom allra värsta har jag försökt mörka ner lite, men det var väldigt många som blev på tok för överexponerade tyvärr :(

Lysande!
Förbaskat kul att du orkar lägga ner allt detta arbeta för oss andra.:tummenupp :tummenupp

Keep 'em coming.:yoparty

Tack så mycket!
All beröm och framförallt uppskattning är liksom pricken över i:t :bow

Ja jäklar det blir bara bättre & bättre!

Hur går det med inställningarna?

Ja, jag hoppas verkligen det :rolleyes:
Det funkar väl helt ok tycker jag.. På dom här bilderna hade jag inte tid att laborera så mycket.. Var väl mest glad om jag fick till skärpa och någorlunda ljus.. Hade motljus mest hela tiden, så det var lite synd.. Men jag var ju i huvudsak där för att köra :)
Fotade med Tv denna gång också.. Det jag är missnöjd med (som jag frågade om i foto-tråden) är färgerna, men jag inbillar mig att det till stor del beror på objektivet (hoppas det :gnissla ).. Måste testa det där med färgmättnad nästa gång :)
 
Last edited:
bra bilder!

kul att robocop-fredrik lyckades fastna så att han har ngt att drömma om i vinter...:D
 
Tack :)
Tack så mycket! :)
Ja, det var verkligen klurigt det där. Solen låg ju på åt fel håll och när man har sina egna pass att passa hinner man inte ta sig iväg o leta efter bra platser att stå på :gnissla
Dom allra värsta har jag försökt mörka ner lite, men det var väldigt många som blev på tok för överexponerade tyvärr :(

Har det väl brännt så är det nästan lögn i helvete att fixa i efterhand .. det vet alla som provat ;)
 
Jäkligt najs =) fina bilder. bra jobbat, förstår att sånt tar tid...

Synn bara att man hade massa annat för sig på torsdagen. Då kan man ju inte vara med på bild, hehe...
Har ont o besvär än...

ha de
 
Jättefina bilder! Tom jag lyckades fastna på några! Stort tack och det ska bli kul att se fredagens bilder oxå!:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top