Kör GRATIS på anderstorp den 26/9!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ta chansen att köra gratis på Anderstorp den 26/9! Allt du behöver göra är att vara flaggis den 27-28/9 på NEC/REC-finalen. På köpet får du se eliten slåss i respektive klasser. Anmäl dej till sb@fiver.se Begränsat antal platser. Först till kvarn....

Jag ska kolla lite med schemat hemma och kolla om jag kan få tag på ett org-blås tills dess. Det vore ju grymt skoj. Lovar inget än men ska svara inom en dag eller två... För det är inte bara licens-platser som ingår i erbjudandet va?

Jag ska kolla lite med schemat hemma och kolla om jag kan få tag på ett org-blås tills dess. Det vore ju grymt skoj. Lovar inget än men ska svara inom en dag eller två... För det är inte bara licens-platser som ingår i erbjudandet va?

Det finns både gatgrupp och licensgrupp! Vore kanonkul om du kunde komma! Då kan vi ta en rom o cola på lördagkvällen också!

inte helt omöjligt att jag kommer o ställer upp som funkis.. men som det ser ut nu kan jag bara vara flaggis på lördagen...
får man halvdag på fredagen då?

mvh robb

Låter intressant, undersöker saken.

Är det heldag och hela bansträckningen på fredag?

Absolut intressant men jag ska vara funktionär på crosstävlingar både 27 och 28:e

Fortsätt gärna med liknande erbjudanden!

låter kalas.. förhoppningsvis löser det sig på söndagen oxå..

vilka tider är det som gäller om man ställer upp som funkis? finns det sovplatser eller blir det till o nana i bilen??

mvh robb

låter kalas.. förhoppningsvis löser det sig på söndagen oxå..

vilka tider är det som gäller om man ställer upp som funkis? finns det sovplatser eller blir det till o nana i bilen??

mvh robb

Som funkis är du plats kl 8.00 på lördagen, sovplats vet jag inte men ska se vad jag kan göra.

okej.. är det mellan 8 o 17-18? lika tider på söndagen?

mvh robb

Tidsträning
09:00-09:45 Kval NEC
09:55-10:15 Kval 1 BOTT
10:30-16:30 Race 6tim NEC
16:40-17:00 Race 1 BOTT
17:10-17:30 Kval 1 SP
Tidsträning
09:00-9:45 Kval REC
09:55-10:15 Kval 2 SP
10:25-10:45 Kval 2 BOTT
11:00-15:00 Race 4 tim REC
15:10-15:30 Race SP
15:40-16:00 Race 2 BOTT

Jag har ingen hoj för tillfället... Är det fiver's grej, och kan man isf flagga för att få en dag till godo under nästa säsong?

Jag är jätte intresserad att ställa upp, men eftersom jag kör SP så kommer jag bara kunna ställa upp på lördagen, (om jag förstås får åka in innan mitt kval vilket är sista körningen på lördagen.)
Får man kanske betala för halva träningen?
Kommer på fredagen i vilket fall som helst.

Anmäler mig så fort jag vet. :D

Last edited:
Lessen gubbar,

Hade inte huvet suttit fast så hade jag tappat bort det för länge sen.

När jag kolla med regeri... kalendern så upptäckte jag att jag ska på kick off med jobbet den helgen. Måste tyvärr sitta på spa och dricka bärs den helgen...

Glömde det när jag såg en fantastisk möjlighet att testa min nya hoj och träffa gamla polare på samma gång....

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla