Onsdagsgazzet™ 8/10

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.


Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Väder som idag så lär det ju bli en del folk! :)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det blir ganska molnigt väder men uppehåll. Temperaturen blir +11 till +14 grader. Vinden blir svag, sydlig, 1 till 3 meter per sekund.
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +9 till +12 grader. Vinden blir svag, sydostlig, 2 till 4 meter per sekund.

Ta nu vara på de sista fina dagarna som finns iår. Jag kommer ner och vinkar av er som vanligt.
 

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Ge fan i mig så ger jag fan i dig
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
E på ikväll!
Med ev. Bönepallare utan full mundering(har inte haft pengar till att utrusta henne sen vi träffades).

//Ado
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag kommer :) EV kom igen nu tjejer .. följ med ni också..!?

Det blir nog tight med tid idag.. Tror inte jag hinner dit. Hade hovslagaren bara behagat dyka upp lite tidigare hade det gått.

Men alltså, ska ni inte köra därifrån förrän 18? Det är ju mörkt innan 19, nu för tiden.
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det blir nog tight med tid idag.. Tror inte jag hinner dit. Hade hovslagaren bara behagat dyka upp lite tidigare hade det gått.

Men alltså, ska ni inte köra därifrån förrän 18? Det är ju mörkt innan 19, nu för tiden.

Folk slutar ju inte tidigare för att det blir mörkt ute :arsele
Med ev. Bönepallare utan full mundering(har inte haft pengar till att utrusta henne sen vi träffades).
Du vet vad vi tycker om det....:mad:
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kl 18:00 som gäller, precis som det står ovan? I samåkningstråden var det ju snack om kl 17:00, jag själv kan inte tidigare än 17:30, men precis som du säger Mr K, så slutar ju tyvärr inte folk tidigare bara för att det blir mörkt tidigt.

Sedan tycker jag personligen, att det borde vara lagstadgat med som mest fyratimmars arbetsdagar vid fint väder. :)
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
Kl 18:00 som gäller, precis som det står ovan? I samåkningstråden var det ju snack om kl 17:00, jag själv kan inte tidigare än 17:30, men precis som du säger Mr K, så slutar ju tyvärr inte folk tidigare bara för att det blir mörkt tidigt.

Sedan tycker jag personligen, att det borde vara lagstadgat med som mest fyratimmars arbetsdagar vid fint väder. :)

är 18:00 som gäller för rr...jag kollade bara om nån ville köra lite tidigare eftersom det blir mörkt redan vid 7. Sen e jag inte jättesugen på åka till sjöbo (om man nu fortfarande kör dit var ett tag sen jag körde sist) för att mörkerköra hem utan bara ta en sväng i häckeberga...
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
är 18:00 som gäller för rr...jag kollade bara om nån ville köra lite tidigare eftersom det blir mörkt redan vid 7. Sen e jag inte jättesugen på åka till sjöbo (om man nu fortfarande kör dit var ett tag sen jag körde sist) för att mörkerköra hem utan bara ta en sväng i häckeberga...

Ok. :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top