Kuritas
Mansplaining MC
Med avstamp i en annan aktuell tråd vill jag reda ut hur opinionen ser ut. Självklart är pollen helt anonym, så svara ärligt nu killar & tjejer!
de finns inge bra alternativ för oss som inte smuttar överhuvetage
(Ska vi killar tvunget behöva trycka på visa resultatknappen)
Vad skulle du gilla om nån kille slickade dig å började spotta å fräsa när han var klar?Varför gillar ni killar det?
oppps.. var inte tillräckligt snabb där med att ta bort mitt inlägg.
Jag tänker inte lägga ut mitt privata liv här, utan undrar mest allmänt varför man i så många, ja typ alla "vuxenfilmer" ser exakt samma scenario, dvs; precis i slutet tar killen ut den och antingen drar han själv eller hon ut satsen på/i munnen/ansiktet på tjejen.
Så låt mej kära herrar omformulera frågan, varför tycker ni/ på vilket sätt är detta upphetsande?
Har diskuterat detta fenomen med flera killar och ännu fler tjejer och 99,9% av tjejerna tyckte inte om detta och fann inte det upphetsande även om de hade gjort detta några ggr. Då oftast pga att de blev överraskade eller att det var killens initiativ. Så det måste ju vara många som tänder på deet iom att det hela tiden visas på film så att säga. Vad i detta är just upphetsningen?
Edit:Jag säger varken emot eller för, är bara nyfiken.
Men smaka på den vidriga sörjan själv så kommer ni inte undra längre varför inte alla tjejer sväljer.![]()
Btw, jag svarade Aldrig!!
Sure, nästa gång en kille går ner på dig med tungan och precis innan du kommer så kliver han av och börjar gnugga lite istället. Förklara sen vad han gjorde för fel och fundera varför vi killar gillar när tjejen tar satsen i munnen...
Du svarade aldrig på att du inte sväljer?
Men tar du den i munnen då? Den smakar ju inte mer för att du sväljer den än den gör om du bara precis tar den i munnen och sen spottar ut den.
För övrigt smakar det ju mest salt, så smaken är ju inte hemsk. Då är ju konsistensen bra mycket värre.
Men smaka på den vidriga sörjan själv så kommer ni inte undra längre varför inte alla tjejer sväljer.![]()
Btw, jag svarade Aldrig!!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |