Nån som ska på Smögenträffen?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tänkte eventuellt åka dit om hojen inte behagar välta detta året. Bor nog isf i min stuga där ute.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag tror faktiskt jag ska pallra mig dit med min smurfhoj med om det vill sig väl :)

Hörde ryktesvägen att det ska tydligen vara riktigt bra :)

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m
hur är hålligånget på lördan? läste att det var hålligång på campingen, behöver man bo på campingen för att komma in? svärfar bor brevid så det känns ju lite onödigt å tälta

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag är fortfarande inte säker, dels för ekonomin nu... och dels för att det faktiskt är rätt dyrt och jag käkar inte ens räkor :( Då känns det rätt meningslöst faktiskt....

Stödhjulet

Livsnjutare
Gick med
17 May 2008
Hoj
2003 Yamaha 1700 Warrior
Ja, vi blir nog en hel gäng av folk som var där förra året
Bakhjulet, Viggo och tre till som jag vet är bokade plus undertecknad. :tummenupp

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag är fortfarande inte säker, dels för ekonomin nu... och dels för att det faktiskt är rätt dyrt och jag käkar inte ens räkor :( Då känns det rätt meningslöst faktiskt....

Jag käkar inte heller räkor. Fick kanongod hamburgare i stället + ytterligare 1 hamburgare för dom tyckte jag fick vänta för länge

Ja, vi blir nog en hel gäng av folk som var där förra året
Bakhjulet, Viggo och tre till som jag vet är bokade plus undertecknad. :tummenupp

Vi är några fler som var med förra året som också kommer. Det ska bli kul.

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag käkar inte heller räkor. Fick kanongod hamburgare i stället + ytterligare 1 hamburgare för dom tyckte jag fick vänta för länge

Vi är några fler som var med förra året som också kommer. Det ska bli kul.
Skumt, jag skrev ett svar och skickade, men det hände inget :va

men svinbra med burgare iallafall :tummenupp: Jag är jätte sugen på att hänga på, så jag ska boka in det i kalendern, men anmälan får vänta tills ekonomin är tryggad. :)

Stödhjulet

Livsnjutare
Gick med
17 May 2008
Hoj
2003 Yamaha 1700 Warrior
Skumt, jag skrev ett svar och skickade, men det hände inget :va

men svinbra med burgare iallafall :tummenupp: Jag är jätte sugen på att hänga på, så jag ska boka in det i kalendern, men anmälan får vänta tills ekonomin är tryggad. :)

Jättekul om du kommer med för förra året var riktigt bra och det blir nog inte sämre i år. Vänta inte för länge med anmälan bara för dom har begränsat deltagarantalet till 250 pers och senast jag pratade med dom hade dom fått in massor med anmälningar. :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jättekul om du kommer med för förra året var riktigt bra och det blir nog inte sämre i år. Vänta inte för länge med anmälan bara för dom har begränsat deltagarantalet till 250 pers och senast jag pratade med dom hade dom fått in massor med anmälningar. :tummenupp
Jo, jag vet, det är synd om det blir fullt och jag blir utan plats, men just nu är prio ett att få igång företaget, prio två är att ha råd med motor till hojen. så just nu är det mycket osäkerhet i ekonomin, så jag får helt enkelt vänta och se hur det ser ut när det börjar närma sig. Är det fullt så är det. Trist, men jag kan inte göra så mycket annat.

Och får jag väl råd till det så ska vi nog kunna fjäska in en 251e deltagare med ;)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka