Gillar inte fågelpinnen så fatbar blev valet när cross styre skulle på plats(hade ett liggande sen yamaha 426 tiden)
Hade Fatbar på min S3:a men jag fick så j***a ont i handlederna av det eftersom det är så rakt.
ont i handlederna? haft mitt crosstyre på hela förra säsongen och körde närmare 600 mil med det nere i europa och kände aldrig något sånt!?
Kan vara så att sittstälningen på S3:an är anurlunda mot Horneten, eller så är det jag som inte är skapt som alla andra..
kanske hjälper om du skaffar en höjning till styrfästet och får upp styret lite?
Hade Fatbar på min S3:a men jag fick så j***a ont i handlederna av det eftersom det är så rakt.
Finns ju " streetbar" styre också, är lite vinklade.
Aldrig hört talas om..
Ska genast kollas upp.
Har satt på orginalstyret nu under vintern så jag får utverdera om det är värt det eller inte under sommaren..
"Impfaktorn" skönk ordentligt av det kromade elendet som dom satt dit från början, så förmodligen byter jag tillbaka till Rentalstyret efter någon provtur.
Breda styren är ballt..
tja, jag har ju gjutna styrfästen på min hornet 900 så jag köpte ett svart vanligt crosstyre och dumpade fågelpinnen. har dock inte kört hojen än, finns risken att jag kommer känna av några bieffekter av att ha tagit bort den i form av instabilitet eller mer vibrationer? för det ser ju onekligen snyggare ut utan den och jag kom inte på något billigt alternativ till att byta styrfästen till 28,6 mm.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|