pepe
Tarmac surfer #133
Gröndal SuperMoto Park i Eskilstuna
Nu är vi igång
Johan våran blivande hustomte började förra veckan att röja undan skogen för det tilltänkta gruspartiet som kommer att bli c:a 300m, igår
satt grävmaskinen igång med att plana ut och flytta runt de stora stenarna till platserna där vi vill hoppen.
I söndags var allas vår egen Martin Holm och kollade in säkerhets aspekterna plus den tilltänkta dragningen av banan i helhet, asfalt slingan som kommer att bli runt 1000m
börjar vi asfaltera så snart " lappmöglet"
har försvunnit och kälen gått hädan.
Jag var uppe och kollade hur det såg ut och tyckte till lite
efter jobbet idag. Fy f...n vad jag är sugen på att få köra första svängen på den nya långa semi permanenta Super Moto i Svedala...
Jag ska försöka få in en liten bild av banan , men eftersom jag är en super idiot
på det här med datorer o dy. så måste jag få lite hjälp
med det hela
Nu är vi igång
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Johan våran blivande hustomte började förra veckan att röja undan skogen för det tilltänkta gruspartiet som kommer att bli c:a 300m, igår
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
I söndags var allas vår egen Martin Holm och kollade in säkerhets aspekterna plus den tilltänkta dragningen av banan i helhet, asfalt slingan som kommer att bli runt 1000m
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Jag var uppe och kollade hur det såg ut och tyckte till lite
Jag ska försöka få in en liten bild av banan , men eftersom jag är en super idiot
![Skitdator :skitdator :skitdator](/img/smilies/skitdator.gif)
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Last edited: