jag har beställt och betalat ett par däckvärmare för ett tag sedan men inte hört någonting eller lyckats få tag i dom....
om någon vet något sätt att få tag i någon ansvarig där så vore jag glad.
dom kan väl inte bara lägga ner och inte leverera eller betala tillbaka det som är beställt?
Det sista som stod på deras hemsida innan den försvann var:
"Det tar ett par dagar till. Under tiden vi har stängt kommer vi endast att besvara frågor om befintliga orders. Med vänlig hälsning. NGC Racing AB."
Det var för nästan en månad sedan. Nu är det är ingen som svarar överhuvudtaget på telefoner i deras namn. Hemsidan borta. Avslutar de sin verksamhet med att leverera befintliga beställningar? Existerar de fortfarande?
Jag har ingen befintlig order men har blivit rekommenderad deras kraschkåpor.
Det vore trevligt att få klarhet om det går att beställa eller om man skall vända sig ngn annanstans.
Jag är bra kompis med Ive men har inte träffat honom på ett tag och jag är av med min telefonbok. Detta är inte alls hans stil så det måste ha hänt nåt speciellt. Ni kan nå honom här:http://www.stenberget.se/omoss.jsp . Erland.Jaha, då kan man se sej blåst på två set däckvärmare som jag skickat i retur på garanti...
Skojare...
Jag är bra kompis med Ive men har inte träffat honom på ett tag och jag är av med min telefonbok. Detta är inte alls hans stil så det måste ha hänt nåt speciellt. Ni kan nå honom här:http://www.stenberget.se/omoss.jsp . Erland.
Nu har jag kommit i kontakt med Ive och det är knas på deras server.
Ngc kommer att finnas kvar, men det verkar oklart i vilken omfattning och skala verksamheten skall bedrivas.
Mina värmare är nu på gång
har sökt info men ej lyckats..
ngc racing, finns dom kvar? kanske har dålig koll men hade sådana värmare förut när jag körde och skulle vilja ha tag på nya
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|