TomK
hela världen är min rejsingbana
Nu är det dags för ett nytt träningsläger på Åland. Vi har boende från sista april (30/4) på ungdomsgården "Valborg" och kör 1:a och 2:a maj. Information om bana, boende m.m. finns på http://www.fetsladd.se/tomk/sm/vessingsboda/ Det är väldigt viktigt att kraschpuckar används och är bra monterade. Förra våren fick jag lägga ut hela depositionssumman för att täcka skador och det är ju lite onödigt. Ännu bättre är om man håller sig på hjulen - det är bättre även för er egen hälsa och hojens utseende
Hur göra?
Anmälningsavgift som täcker boende och bana är 500 SEK. Mottagen inbetalning innebär plats på listan (ja, det är OK att skriva upp sig själv i samband med att betalning sker). Ingen återbetalning - annat än om det hela inte skulle bli av. Sänd meddelande med namn eller liknande, så jag vet vem som betalat in och så kan jag checka av i listan. Skicka gärna även PM här på Sporthoj så jag har lite koll på att det är läge att kolla av bankkontot och efter vilka personer. Kan ni ej sända meddelande via banken, lägg in något udda "öre" i betalningen och sänd uppgift om det via PM. Kontouppgifter är:
Swedbank
Clearingnr: 8381-6
Konto: 403.269.454-1
För utomlandsbetalning
IBAN: SE79 8000 0838 1640 3269 4541
Swift/BIC: SWEDSESS
(för övrig info som behövs för betalning, mottagare t.ex. - ring eller sänd PM)
Minst 30 deltagare för att det ska gå runt. Max 50 st, men det gränsen är lite flytande...
Boka färja i god tid!!! Jag gjorde det idag
Om jag fick till det rätt nu, så har följande pengar innestående sedan i höstas.
1. BET - Tom - (070-9174659)
2. BET - issi
3. BET - Mindraper
4. BET - Lasse Henriksson
5. BET - Lasse
Hur göra?
Anmälningsavgift som täcker boende och bana är 500 SEK. Mottagen inbetalning innebär plats på listan (ja, det är OK att skriva upp sig själv i samband med att betalning sker). Ingen återbetalning - annat än om det hela inte skulle bli av. Sänd meddelande med namn eller liknande, så jag vet vem som betalat in och så kan jag checka av i listan. Skicka gärna även PM här på Sporthoj så jag har lite koll på att det är läge att kolla av bankkontot och efter vilka personer. Kan ni ej sända meddelande via banken, lägg in något udda "öre" i betalningen och sänd uppgift om det via PM. Kontouppgifter är:
Swedbank
Clearingnr: 8381-6
Konto: 403.269.454-1
För utomlandsbetalning
IBAN: SE79 8000 0838 1640 3269 4541
Swift/BIC: SWEDSESS
(för övrig info som behövs för betalning, mottagare t.ex. - ring eller sänd PM)
Minst 30 deltagare för att det ska gå runt. Max 50 st, men det gränsen är lite flytande...
Boka färja i god tid!!! Jag gjorde det idag
Om jag fick till det rätt nu, så har följande pengar innestående sedan i höstas.
1. BET - Tom - (070-9174659)
2. BET - issi
3. BET - Mindraper
4. BET - Lasse Henriksson
5. BET - Lasse
Last edited: