aprilia.rotten.com (varning för känsliga - olja!)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto + CBR600F + Tuono V4R
Jahapp. Fucked, som de säger over there.

Bifogat

• fucked1.jpg
    fucked1.jpg
    84.1 KB · Visningar: 1,545
Mmm, skarp bild. Det fattas i alla fall en del av drevet här...

Bifogat

• fucked3.jpg
    fucked3.jpg
    81.8 KB · Visningar: 1,455
Biten av drevet och skiftgaffeln som gjorde hål i mitt bästa vevhus.

Bifogat

• fucked4.jpg
    fucked4.jpg
    77.8 KB · Visningar: 1,194
Här kan man stoppa i en dvärg, så kan han springa upp farten. (Lyteskomik är kass. Attackera mig, moralbögar!)

Bifogat

• fucked5.jpg
    fucked5.jpg
    76.1 KB · Visningar: 1,412
Lyckligt slut: Delarna är beställda. Vevhuset repareras alternativt byts ut, om jag inte lyckas. :crash

Tur att Mattias är en lugn och sansad person..... jag hade fasiken blivit hysteriskt om något sånt hänt mig. Tror inte det hade gått att identifiera cykeln efteråt. :D

Ser även att du har porr på väggen i garaget fyyyyy dig fyyyyy. Tänk på att många kvinnor tar illa upp! :p

Jag VET inte... Jag som aldrig kör för fort eller nåt. Konstigt. Det måste vara sabotage.

Mattias skrev:
Jag VET inte... Jag som aldrig kör för fort eller nåt. Konstigt. Det måste vara sabotage.

Freppa sa nåt om stenar i oljan, eller va det fossiler...

Allas vår Daytonahärdade 250-racerhjälte Henrik Nordgren hade ett vevhus till mig! Han ska få reklamplats av mig nu.

Då har du ju ett ex-vevhus. Man kan nästan säga att hojen kommer vara mer värd än innan, eller?

Ja, eftersom hojen är en ex-Clarqvist, så kommer ett ex-Nordgrenvevhus att dubbla värdet. Drygt.

Har du ingen silvertape eller? Så stort var ju inte hålet. Racetape fixar det mesta. Borde funka på växelgaffeln också men dock inte på drevet.

*/ ?>
Back