Jag stör mig något kosmetiskt...

• Thread starter EmiliosFantomen
  • Start date

EmiliosFantomen

Guest
...på folk som kör med solglajjer under hjälmen, köp ett tonat visir eller en extra hjälm era snåljåpar :mad: .

Det värsta är att det verkar vara en ökande trend, bedömt utifrån alla nya bulten/bogan bilderna som kommer upp.

Det tar fan inte mer än 10 sek att byta visir så kom inte dragandes med några lama ursäkter.:smasha

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Öhh folk klär väl sej efter tycke o smak. Skänk ditt visir till nån behövande om du stör dej så mycket på det.
Glad påsk.

Last edited:

tommi

Guest
ja det är ju smart att ha ett visir innanför stället/jackan istället för ett par solbrillor? :rolleyes: ett klart visir med brillor i solljus om det behövs,och utan att byta visir tar man av brillorna om det skymmer/mörknar inga problem för dom flesta.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
ja det är ju smart att ha ett visir innanför stället/jackan istället för ett par solbrillor? :rolleyes: ett klart visir med brillor i solljus om det behövs,och utan att byta visir tar man av brillorna om det skymmer/mörknar inga problem för dom flesta.

Men du ser inga av förarna i MotoGP som har det, så det måste vara FEL :huvet

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
:FU
Dagens I-lands problem.

Har du aldrig funderat på att det kanske är enklare med ett par brillor än o ständigt byta visir när det tex börjar skymma osv.

Och sen väger ju ett extra visir XXXX gram,onödig vikt.

Last edited:

EmiliosFantomen

Guest
:FU
Dagens I-lands problem.

Har du aldrig funderat på att det kanske är enklare med ett par brillor än o ständigt byta visir när det tex börjar skymma osv.

Och sen väger ju ett extra visir XXXX gram,onödig vikt.

Men för helvete.
Solen skiner, du ska ut och posera inför fotograferna längs våra räserbanor för att med lite tur få hamna på denna fina sida.
Och så gör man en sådan fatal modemiss.

Iofs så är det ju bara gammelgybbar som är emot mig än så länge och det säger ju en del:hihi

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Och ett par solbrillor kan man ju ha nytta av även efter att man har tagit av sig hjälmen....

Jag har klart visir och äger inga solglasögon, jag ser inte problemet, är folk så jävla ljuskänsliga?

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Och jag har tonat visir men inga solbrillor....inte fan stör jag mej på folk för det.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Och ett par solbrillor kan man ju ha nytta av även efter att man har tagit av sig hjälmen....

Jag har klart visir och äger inga solglasögon, jag ser inte problemet, är folk så jävla ljuskänsliga?

Sporthojare är en ljusskygg ras förstår du. ;)

Henrik

sportbike

Guest

Jepp...

Last edited:

sportbike

Guest
Hahaha, det dummaste jag någonsin har hört!

Foton finns ju även i körkortsregistret i såna fall...

Menar du att dom skulle köra en bildscan på hela registret?

Haha kan du va.
Jag menar ingenting,rör om i grytan bara.
Erkänn att du blev lite skitnödig?

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
Nu när vi ändå är inne på fartkameror... Efter andra turen ute så stannade jag och prata med en kompis som körde bil och fråga om han ville köra lite race. Då sa han nej för att det är så mycket kameror på den vägen. Och jag som hade kört som en dåre hela dagen där :näsblod Men jag kör med tonat, men ändå...
Kör dom med blixt på dagen? (och nej.. Det var egentligen ingen dålig väg att gasa på, ganska oförklarliga kameror)

EmiliosFantomen

Guest

Ponera att du ska gå på oscarsgalan (bulten), du vet att du kommer bli fotad och bilden kommer bli publicerad i hänt & hett (SH).
Inte fan drar du på dig farfars gamla galoscher (klartvisirmedsolglajjerunder) då, dom ser ju helknasiga ut.

Det är det som är kärnfrågan.

Det handlar INTE om när ska tooura till tibet.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ponera att du ska gå på oscarsgalan (bulten), du vet att du kommer bli fotad och bilden kommer bli publicerad i hänt & hett (SH).
Inte fan drar du på dig farfars gamla galoscher (klartvisirmedsolglajjerunder) då, dom ser ju helknasiga ut.

Tar du med dig spegel och hårvax för att fixa frillan efter en repa också?

Tommy.exe

Guest

Haha! Jag stör mig på det mesta.... men allvarligt? :rofl

Och vad bryr du dig om hur det ser ut på andra? Du ser ju jettetuff ut!!
(speciellt om alla andra ser dorkiga ut)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ere nån jävla modevisning på vägarna?
Därav alla skinnställ i vitt och pastellfärger?

Jag tror jag håller mig i skogen ett tag till :hihi

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Men för helvete.
Solen skiner, du ska ut och posera inför fotograferna längs våra räserbanor för att med lite tur få hamna på denna fina sida.
Och så gör man en sådan fatal modemiss.

Så du menar att det där 15år gamla massproducerade japanska blysänket, du har på din avatar, skulle göra sig bättre på bild? :glömdet

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år