S-Racing, en butik som vet vad ordet service innebär!

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
SV1000S -07
Hallå!

För en gångs skull så skriver jag inte för att jag är sur och förbannad, tvärt om är jag väldigt nöjd!

Jag inhandlade nya bromsslangar från S-racing (som för övrigt levererades hyfsat snabbt). Det visade sig att ena slangen läckte lite smått.

Jag ringde Anders på S-Racing och förklarade läget.
Utan tjaffs sa han att de skickar en ny slang men frågade också om det kommit nån olja på beläggen, vilket det gjort. "då skickar vi nya belägg också" sa han

Paketet kom inom en vecka och där i låg bromsbelägg, bromsvätska och istället för en slang låg det två slangar.

Kanske inte låter som några stora saker men vad mycket det gör att bjuda lite extra när det blivit fel. Att sedan Anders besitter en förmåga att vara trevlig och serviceminded är inte fy skam!

Jag kommer handla från S-Racing många gånger till! :tummenupp

(Nej det här är ingen reklam!)


// Larsa
 

twinpower

Loud pipes save lives!!
Gick med
2 Jan 2008
Ort
GVD
Hoj
*Såld*
Har också blivit riktigt bra bemött där.. Kanon trevlig kille. :)
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Trevligt att någon skriver när man är nöjd med servicen och inte bara för att klaga :tummenupp
 

Skydive

Sporthojsnörd
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
SV1000S -07
Det är väldigt lätt att skriva av sig när man är förbannad men när man är nöjd och belåten säger man oftast inget. Kände att det var dags att bryta tränden!

Tycker domverkar ha en hög kvalitet på det dom säljer också.
Hoppas han tjänar bra med stålar, det är han värd!
 

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -06
Riktigt bra service! Det är sånt man uppskattar som kund, spelar ingen större roll om man får delarna för en tjugo-lapp billigare, det är servicen man vill åt!
 

skog

ok nu då?
Gick med
5 Nov 2003
Ort
Södertälje/pershagen
Hoj
Obesiktigad...
Håller med!!

Måste faktiskt också hålla med, tonen i mejeln är alltid lättsam och trevlig. Hoppas bara det går bra för dem!
 

Skuggan

Guest
Jag handlar bara av Anders.. Finns ingen anledning att köpa ngn annanstans då han kan ordna fram i princi allt :tummenupp

Har aldrig haft några problem med returer, eller ngt annat heller för den delen.
 

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Ort
V.Götaland
Hoj
VTR1000F, NSR125R
Samma här, köpte hugger till kawan, snabb leverans och proffsigt bemötande i telefon !
 

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Uppsala
Hoj
2st Cbr1000rr-08
Ja har oxå handlat lite av han o han e mycke bra o ha göra me!
Köpte kraschpuckar av han o nån vecka senare hade centrum locken t puckarna ramlat bort/blivit stulna, ja maila han o fråga om de gick o köpa dom lösa, fick svar tibax: Skickar nya me posten gratis. 2 dagar senare hade ja dom hemm!
Tummen upp för S-racing :tummenupp
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Nice !

Kul med bra leverantörer.

Ska komma ihåg denna !:tummenupp
 

Nypan83

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2005
Ort
Skaraborg
Hoj
Jag ska ha en RSV
S-racing är grymt. På s-racing kan man bara kan titta in och gå igenom kataloger och i princip få allt va man vill ha, detta med aktiv service som letar och ger förslag. Det man kan säga är väl att det inte alltid är jättebilligt eftersom det knappt finns någon lagerhållning, men jämför man det med att han kan fixa de mesta man vill ha och beställningarna går snabbt så tycker jag absolut att fler ska titta in i det lilla garaget bakom det röda huset på grusvägen med den osynliga skylten =).
 
Last edited:

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha R1 -09
Jag har handlat där ifrån och leveransen gick fort och trevligt bemötande. Håller med folket ovan :tummenupp
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Jag har handlat där å finns inget negativt å säga om honom ..
mycket bra service ger dom . snabba svar när det gäller mail ..
 

softis83

Fighterbyggare
Gick med
6 Jan 2008
Ort
Falun
Hoj
CBR600F fighter stunt
Håller helt med om att Anders på S-raceing är superbra att ha att göra med. Handlat där några gånger och sista fick jag en kedja som inte av nån anledning var kapad till rätt längd ringde och förklara och han bad sin grossist att ögonblickligen skicka nytt kedjelås utan kostnad.

Vart så jäkla nöjd över hans bemötande och behandlade av mig som kund då och tidigare att jag slängde iväg ett mail och berättade det för honom och att jag nu rekommenderar honom till alla hojåkare.

Så se till att handla där, branschen behöver folk som honom.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top