Jepp, nu var de min tur. fick tidigt på morgonen ett samtal hemifrån och i natt, natten mellan den 27/5 kl 21:00 och 28/5 kl 05:15 stals min motorcyckel ur mitt garage. Den var låst med ett skivbromslås i framhjulet och ett kedjelås i bakdäcket och stod i ett låst garage framför en bil. Kedjelåset har kapats med vinkelslip och vart skivbromslåset tagit vägen vet jag inte men de har väll troligtvis tagits bort på samma sätt
Hojen är en KTM 625 -05 (altså med dubbla pipor) den har oranga kylarvingar och är i övrigt helt svart. handtagsskydd i metall, styrhöjare, orginalpipor sitter på. Om den skulle stå stilla när den påträffas så har den även ventilhattar i guld på hjulventilerna
Efterssom jag inte anländer till göteborg föräns på tisdag får ni mer än gärna hålla ögon och öron öppna, Regnr börjar på DBN har inte koll på sifrorna just nu men kommer uppdatera under dagen.
Ser ut som på bilden fast med orginalläppen där bak.
Hojen är en KTM 625 -05 (altså med dubbla pipor) den har oranga kylarvingar och är i övrigt helt svart. handtagsskydd i metall, styrhöjare, orginalpipor sitter på. Om den skulle stå stilla när den påträffas så har den även ventilhattar i guld på hjulventilerna
Efterssom jag inte anländer till göteborg föräns på tisdag får ni mer än gärna hålla ögon och öron öppna, Regnr börjar på DBN har inte koll på sifrorna just nu men kommer uppdatera under dagen.
Ser ut som på bilden fast med orginalläppen där bak.
Bifogat
Last edited: