Har han käkat taggtråd, måntro?

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
Gasgas 450 quad
Achtung! Kopiera texten och lägg upp den här, du vill väl inte att han ska få megamånga besök eller?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Meh.

Ett inte ens ett lyckat försök att provocera. Ungefär lika hög intelletktuell kvalitet som ett ark dasspapper.

Inte värt ens de få sekunder det tar att läsa.

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
gnällspikar överallt som vanligt, inget att bry sig om

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Han har ju rätt till en åsikt. En åsikt som han oxå uttrycker på ett rätt så humoristiskt sätt. Såg inget fel direkt, smålog lite och stängde sidan....

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Hoj
trampcykel
Där var ju en perfekt slogan till SH tröjan...

"Vuxet barn leker - se upp" :D

(ändrat till vuxet istället för vuxna)

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
HG - 27 maj -09 20:15

Där jag bor hade vi problem i bostadsområdet. En ståltråd uppriggad över vägen och några stenar utslängda i rätt tid, plus ett anonymt samtal till polisen om att det snart händer nåt gjorde till sist susen.

Polisen stoppade motorcyklister i parti och minut och förklarade att de riskerade lynchning om de inte lugnade ner sig. För det blir ju effekten till sist.

Själv har jag nått dit blogginlägget är. Det är ju så väldans svårt att hålla ratten still när man ser motorcyklarna växa i backspegeln... Helt utan ironi!
--------------------------------------------------------------------------

/för mig ett skrämmande inlägg, hatar vanligt folk oss så mkt så dom önskar liven utav oss?

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Another one...

Låt denna pretto-prins ragga 21-åringar med palestina-scarf på söder och bemöda er inte ens med att besöka fanskapets "blogg".

Jag har haft infektioner med större intelligens än denna avart!

olofma

Medlem
Gick med
7 May 2006
Hoj
CBR600 F4
Pezster(saxat från bloggen) skrev:
Tragiskt dock att folk ens vill titta på när någon kör för fort. För det måste ju finnas en marknad för dessa skitfilmer. Tjoff! - In med alla som köper skiten i kategorin "Idioter". Och de som vill vara som farbror Ghostrider och gör egna filmer? Tja... Tjoff! - och in med dem med i samma kategori.

Okej men vi vänder på steken då..

Tragiskt dock att ens folk vill läsa bloggar om vad en person som Pezster tycker. För det måste ju finnas en marknad för dessa skitbloggar. Tjoff! - In med alla som läser skiten i kategorin "Idioter". Och de som vill vara som farbror Pezster och gör egna bloggar? Tja... Tjoff! - och in med dem i samma kategori.

(He he nu skall inte alla som skriver bloggar på SH ta åt sig, bara riktat åt Pezster och hans fans :krama)

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
Ärligt? han ahr inte k*k nog att klara av ett mckörkort.....det är min teori:tuttar

avundsjukan lyser så skarpt igenom:död

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Äh, så uppenbart att han vill provocera hojåkare. Bloggar som försöker provocera är inget nytt, snarare regel. Vissa har talangen att maskera provokationerna så man tar de på allvar.

Dock inte den här.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
dryg jävel verkar han va, läste mcd inlägget, de loskade säkert i hans hamburgare

zzpike

zzpike
Gick med
3 Nov 2006
Hoj
jawa, minimoto, ktm
Förstår inte varför man som hojåkare blir upprörd över det han skriver. En bloggares uppgift är väl att provocera lite för att få action i sin blogg. Kommentarer som att han är avundsjuk och inte klarat att att ta eget kort osv visar ju att han lyckats få vissa av er att slösa energi på hans blogg. (han fick det han ville)

Själv blir jag inte en skit provocerad, kan tom hålla med honom lite..

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Flameblogg när den är som bäst! Killen har kul. Han petar med en pinne i en myrstack och myser lite när myrorna (ni) blir irriterade.

Ni kan välja antingen att ge honom mera nöje genom att kommentera i hans blogg... eller så kan ni klicka vidare... välj själva.

Last edited:

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
det där med mopparna stämde ju rätt bra iaf.. och ghostriders filmer som han säljer är ju liiite patetiska?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln