Moderera i Köp och sälj

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Börjar tröttna på att se samma tråkiga annons varenda dag.
Någon person som lägger ut sin hoj som aldrig blir såld om och om igen.

Denna kommer ut på nytt en gång om dagen ibland mer.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=31688

Hejsan.....
Har en mkt fin o ny bes mc . Går nu till år 2011... den har gått bara (obs endast 2505mil ca) mkt lite för vara en 97:a. Vita blinkers runt om o ombyggd bakände. Går mkt bra o helt underbart ljud pgd av V-twin motorn.... Aldrig haft några problem med den..... ägt den sedan 03-09-27
Service är gjort varje år innan den har tagits fram för säsången.

Ev kan jag byta mot en bil (kombi) med fungerande klimotor i .... helst en Passat variant 01- eller audi avant 01- kan ev lägga en slant i mellan i så fall (gärna sänkt o stylad)

ev byte mot en sportbåt med minst 45hk- 60hk så man kan dra vatten skidor mm max pris för båten runt 15000:- 0 ge mig runt 22000:- i mellan ...

Jag har ett micron slipon till hojen låter mkt underbart på den hojen o se mkt bra ut det är dubbla pipor på den

Så priset ej som står i annonsen utan (BUD.................)
Hör av er... OBS: måste bort pgd av ny mc
skambud slängs

för mer info ring eller skicka pm så svara jag eller ring 0703886363

mvh Thomas

//Visad: 87 ggr Inlagd 24/6/2009 - 23:05
Namn: Thomas (Suzuki TL1000s)
Telefon: 0703886363
Län: Jönköping
Skicka PM
Skicka Email

© 2001-2009 Sporthoj.com - Rättigheter är få på denna sajt. Akta er. Cookies (kakor) används flitigt.

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
haha, har med sett den massa gånger, roligaste va ju när han sänkte priset till 38600:- efter att ha haft ute den en vecka för 39000:- ;) och lägger ut den på nytt varje dag som sagt så den alltid ska hamna överst.

drömma går ju alltid....

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Sätter ut den för 18000kr och sen skriver han att den säljs inte för 18 bla bla bla. Så trött på att se den varenda dag högst upp, va fan hela ideén med köp och säljs sabbas ju.:mad:

Visst efter 1månad kan man förnya sin annons men fan inte två gånger om dagen.

Ska börja skicka skambud varenda gång den dyker upp.:mad:

Last edited:

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Varför inte........

Dätter ut den för 18000kr och sen skriver han att den säljs inte för 18 bla bla bla. Så trött på att se den varenda dag högst upp.

Ska börja skicka skambud varenda gång den dyker upp.:mad:

.........låta bli att titta...och bry sig.

KentW

meccan

www.racesetup.se
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
GSXR 750 -07 Banhoj. GSXR 750 SRAD Gata.
Sparka inte på den som ligger!!!!!
Hjälp honom sälja den istället.
Han är ju desperat.
Vi får starta en insamling och köpa loss den åt honom:)

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Hoj
Stiga Park
Sparka inte på den som ligger!!!!!
Hjälp honom sälja den istället.
Han är ju desperat.
Vi får starta en insamling och köpa loss den åt honom:)

Han kan ju hjälpa sig själv och sätta ut den för 25,000 istället. INgen kommer köpa den för hans drömpriser. Om han nu vill ha bud, varför tar han då bara höga bud? Meningslöst!! Jag har även stört mig på annonsen överst varje dag man loggar in.

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
zx7r, svart som natten
nu vill han ha båt, 40 till 60 hk som man kan dra vattenskidor med ,men vill ha 22000 imellan hahaha

Stig

medlem
Gick med
13 Mar 2008
Hoj
CBR 1000 -08 Hanse Vinse edt..
Den här återkommer titt som tätt på förstasidan oxå.. Lixom en drös andra ban r6or..

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=35505

Och nu är det dag igen, ny annons, ny länk, allt för att hamna på förstasidan..

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=35584

Säljaren kanske borde inse att om någon velat betala det där han begär hade den varit såld för länge sen.. Prisdumpa eller lägg ner försöket att sälja nu, och återkom i vår...

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Saken är ju att köp & sälj på SH är en chimär, den finns där men ingen säljer något där på riktigt. Klart har blir desperat. Fast han borde nog lägga nån hundring på en blocketannons istället.

Jag har ALDRIG sålt en hoj här sedan -03, trots resonabel prissättning.

Kanske haft 10 annonser.

sebson

sukka frälst & KåTpåM
Gick med
26 Jan 2007
Hoj
Xr650R motard. gixxer k2
Saken är ju att köp & sälj på SH är en chimär, den finns där men ingen säljer något där på riktigt. Klart har blir desperat. Fast han borde nog lägga nån hundring på en blocketannons istället.

Kanske haft 10 annonser.

jag har sålt mina 4 sista här på SH:tummenupp

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Och nu är det dag igen, ny annons, ny länk, allt för att hamna på förstasidan..

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=35584

Säljaren kanske borde inse att om någon velat betala det där han begär hade den varit såld för länge sen.. Prisdumpa eller lägg ner försöket att sälja nu, och återkom i vår...

Den dyker ju upp hela tiden med någon dags mellanrum.
Men är man desperat och har lite att göra om dagarna kan man ju sitta och ta bort och lägga upp sin annons igen:tummenupp.

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6

Kanske haft 10 annonser.

Kanske inte köp & sälj som är problemet utan dina hojar eller förmåga att skriva en annons?

Har köpt två hojar här plus en isr-pump och lite annat!

Dock så är det väl flera hojar/utrustning som läggs upp på nytt varje dag vilket stör även mig!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Kanske inte köp & sälj som är problemet utan dina hojar eller förmåga att skriva en annons?

Har köpt två hojar här plus en isr-pump och lite annat!

Dock så är det väl flera hojar/utrustning som läggs upp på nytt varje dag vilket stör även mig!

Jodå, det är köp& sälj som är problemet, tillsammans med klen kundkrets jämfört med blocket. Jag skriver exemplariska annonser och har en förmåga för detta utöver det vanliga. Nära övermänniska faktiskt.

Återstår hojarna då, ja kanske. Aldrigt försökt sälja en dussinjaps från 2000 talet här.

Men du har alltså aldrig heller sålt en hoj här alltså, du ser självt:)

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Jodå, det är köp& sälj som är problemet, tillsammans med klen kundkrets jämfört med blocket. Jag skriver exemplariska annonser och har en förmåga för detta utöver det vanliga. Nära övermänniska faktiskt.

Återstår hojarna då, ja kanske. Aldrigt försökt sälja en dussinjaps från 2000 talet här.

Men du har alltså aldrig heller sålt en hoj här alltså, du ser självt:)

Har sålt utrustning och det var inga problem!
Jag påpekade att jag köpt hoj här då du sa att det inte funkade vilket direkt motbevisar det du sa!

Det är ALLTID priset inte varan som är problemet dussinjaps eller inte!

Ontopic: Dom som tror att lägga in annonsen på nytt varje dag skulle ge en fördel UTAN att sänka priset är lite ute och cyklar! Om jag är intesserad av t.ex. en blå R1-05 så kommer jag söka efter en sådan med sökfunktionen och inte vänta på att det ska läggas in en anonns!

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Har sålt utrustning och det var inga problem!
Jag påpekade att jag köpt hoj här då du sa att det inte funkade vilket direkt motbevisar det du sa!

Det är ALLTID priset inte varan som är problemet dussinjaps eller inte!
!

Jag har också sålt utrustning, men aldrig en hoj.

Trots din övertygelse så tror jag snarare problemet är att här läser 300 pers din annons. På blocket 30.000 pers!

Försök sälj något på typ Nerikes Allehanda´s web. Samma sak.

Men KUL att köp & sälj gör ngt för dig:tummenupp Fast egentligen jag tror att du bara vill ha en annan åsikt än just mig. Brukar dock tyvärr innebära fel beslut..

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
Jag köpte min förraq hoj via sh.com... Vänta, min nuvarande också förresten... :)
Köper hellre här än på blocket, lättare o kolla hojen o köparen, om han är reggad vill säga.. Då kan man se i trådar osv vad han skrivit, om han haft problem med hojen mm..
Samt kolla i galleriet efter fler bilder..

/Adam

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...